Geplaatst: 2 uren geleden2 u Heel, heel erg mooi @Rookie ! Ook praktisch, dat stuk bij de lange bak. Erg mooie en geordende indeling.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Dank je @Dahli !Ik probeer dit jaar alles wat meer georganiseerd en zo ergonomisch mogelijk te doen.Voor mij hield dat in dat alles wat elkaar kan bestuiven, ook bij elkaar staat, dus de courgettes bij de pompoenen.Voor een ander waarschijnlijk heel logisch maar vorig jaar had ik de pompoenen aan de ene kant van de tuin staan en de courgettes helemaal aan de andere kant.En ik maar heen en weer lopen met mijn kwastje...😄
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Heel goed van je! Ik moet maar afwachten hoe het hier gaat. Ik heb geen schaduwdoek en de meeste planten vinden het niet leuk. Zelfs de pompoenen niet.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 34 minuten geleden, Rookie zei:En ik maar heen en weer lopen met mijn kwastjeDat is inderdaad vervelend, als je niet genoeg verstuivers hebt. Ik liep vorig jaar met mijn kwastje en dan zat er al een hommel in, soms met zijn tweetjes. De bijen en de hommels zijn er nu al, maar niet zo gek, de tuin staat vol met bloemen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Rookie Respect hoe hard jullie gewerkt hebben 💪💪💪Wat zijn jouw planten al groot zeg!! 👍😍 Dat gaan vast mooie oogsten worden 😋🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 47 minuten geleden47 min Palen gerubberd, Zinnia's, diverse kruiden, rondobella en duttingold tomaten uitgeplant.De Bianca di Trieste courgettes waren ook wel zover, dus die staan nu onder de oliefles-stolp.Ook alvast de bogen geplaats voor een kolen- en een slabed, die ik morgen uit wil planten. Daar ga ik maar gaas overheen doen, want de slakken zijn ook wel weer flink aanwezig.De Nine star perennial bloeit nu heel flink, ik kon er niet meer tegen plukken, dus ik moet alvast maar nieuwe gaan zaaien. Wel heel mooi en de insecten zijn er blij mee.Verder geschoffeld en wat gewied en het nestje van de koolmeesjes schoongemaakt, want die zijn inmiddels uitgevlogen. Lag er toch nog een sneu eitje onderin.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.