Geplaatst: 5 uren geleden5 u Eindelijk gezaaid. Peper en paprika. Toen ging het mis. Water geven. Droop alle verg eraf. Jank! Alles eruit. Nog een x gezaaid op een paar na wat ik nog herinnerde wat het was. Zucht. We zijn weer begonnen hoor. Die pen gebruik ik nooit meer.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Kleine opsteker..., je weet vast nog wel wat je gezaaid hebt, alleen niet waar het nu is.Dat wordt later wel duidelijk, daar kun je nu niks meer aan doen. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ik heb erwten, tuinbonen en kapucijners in vochtig keukenpapier gelegd. Ik ben ook begonnen 🤗 5 uren geleden5 u aangepast door Moestuinpassie
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Oh wat zuur @Mellie ! Ze kwamen al op 😔.<Off topic: Er is een topic voor, maar toch maar even hier: de Edding 300 permanent marker (bij Action te koop, 1,69 euro voor 2 stuks) houdt echt heel goed. Ook op diepvrieszakken zelfs, wat toch een vochtige omgeving is>.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 1 uur terug, Dahli zei:Edding 300 permanent markerIk heb de 661, maar die vervaagt. Ik plak er tegenwoordig een sticker op met een stuk tape erop. Dan ook die maar eens proberen.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Dat de edding 661 vervaagd dat lijkt me niet zo vreemd, dat is een whiteboardmarker.https://www.moestuinforum.nl/topic/632-labelsetiketten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.