Geplaatst: Dinsdag om 10:145 d Ik vries ze heel in omdat ik de hete pepers graag makkelijk uit het eten wil kunnen vissen.
Geplaatst: Vrijdag om 16:462 d De eerste black pearl is een red pearl geworden 😃. Dit gaat uiteindelijk heel heet peperpoeder worden.Sommige van de peachadews zijn veel groter dan de anderen. Ze lijken op een soort omgekeerde klokjes. Ze groeien wel aan dezelfde plant als de normale. Grappig.Gisteren was de eerste Habanada rijp. Die gaan ook erg goed dit jaar. Dit is 1 tak die in 2-en is gesplitst. Hiervan ga ik een batch op zoet-zuur inmaken.
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Halen jullie in deze periode van groei nog steeds blad en dieven e.d. weg van de stam tot aan de splitsing?
Geplaatst: 9 uren geleden9 u @appelvrouw Ik haal nooit iets weg 😊. Geen dieven en geen blad. Soms wordt het onderste blad aan de stam rond deze tijd wat lelijk. Zoals nu bij de Blended lemon. Dan haal ik dat wel weg omdat ik niet mooi vind.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Mijn rode Spaanse / Cayenne peper groeit opzich goed, maar de pepers zijn wat vreemd, niet zo mooi als de gele cayenne die ernaast staat. Is dit gewoon ok? Soort van geribbeld, Ze staan in dezelfde pot. Vorig jaar waren de vruchten hetzelfde als de gele mooi vol en strak.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u @RobN Is de rode variant misschien uit eigen gewonnen zaad opgekweekt? Wellicht dat er toen een kruising met een andere soort die je had staan is opgetreden?
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Nee uit een zakje, van een peper zaden shop. Maargoed misschien heb en die wat anders gedaan, vorig jaar iig het zelfde zakje. Ze kleuren wel naar rood.
Geplaatst: 59 minuten geleden59 min @RobN mijn cayenne teja s17 zien er ook zo ongeveer uit. Tenminste, toen ik ze de vorige keer geteeld had, dit jaar niet.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.