Geplaatst: 10 uren geleden10 u Op 1-10-2026 om 16:55, rorror zei:EnWat had je in die ronde potten die nu leeg zijn?
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Die is echt super, @rorror ! Verdient ook wel een plekje in het topic over bijzondere vormen, weet even de naam niet.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u @appelvrouw De wedstrijd bonen stonden daarin. @Tanja65 Had dat tpoic ook gezocht, maar kon ook de naam even niet herinneren. Misschien dat iemand andera de naam nog weet?
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Staat in Babbeltuin en dan bij Groente met bijzondere enz @Tanja65 en @appelvrouw 7 uren geleden7 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Op 13-8-2026 om 19:37, Dahli zei:Jouw advies heb ik nu sinds anderhalve week ter harte genomen. Daarnaast ook de tip die je onlangs aan Jan uit Spijk gaf over een andere verhouding NPK. Ik had nog een fles voeding waarbij de P en K hoger waren. Door het ophogen van de voedingsfrequentie (2 á 3 x per week i.p.v. 1 x per week) hebben de planten echt een boost gekregen voor zover je dat na 9 dagen kunt zien. Dit ga ik goed onthouden voor volgend seizoen en al eerder inzetten. Dank je!Regelmatig voeding geven was dit jaar een ramp bij mij. Te druk met andere zaken. Ik heb de tips van @rorror opgeschreven en volgend jaar wil ik dat gaan toepassen. Desondanks toch een flinke oogsten aan pepers en paprika's.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 28 minuten geleden, Gitta zei:Ik heb de tips van @rorror opgeschrevenBedoel jij de kunstmest/patentkali? Want elders staat er bij voeding ook een heel verhaal, maar dat vond ik lastig om dat te gaan doseren. 2 Zakken met speciaal poeder. En dat was ook vrij duur. Ik zal het nog eens proberen op te zoeken.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Op 13-8-2026 om 19:37, Dahli zei:Daarnaast ook de tip die je onlangs aan Jan uit Spijk gaf over een andere verhouding NPK.Waar staat dat bericht, ik heb al diverse pagina's doorgescrold.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur 2 uren geleden, Gitta zei:Regelmatig voeding geven was dit jaar een ramp bij mij.Dat is bij mij elk jaar een ramp, dus troost je. Het is gewoon iets wat ik vergeet. Ook als ik mijn best doe om het te onthouden. Dus bij mij moet de voeding eigenlijk aan het begin aanwezig zijn. Flinke laag compost of koekorrel. En daarna is het een gelukje als ik er aan denk 🤷
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Nu je het zegt... Tot ergens in de zomer was ik best alert op het voeding geven, maar de laatste tijd dus ook niet meer.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 2 uren geleden, Petrasmoestuin zei:Waar staat dat bericht, ik heb al diverse pagina's doorgescrold.Pagina 23 van dit topic, 12 augustus. Als je d.m.v. de zoekfunctie Jan uit Spijk intikt, zie je de post van rorror direct.
Geplaatst: 52 minuten geleden52 min 8 uren geleden, rorror zei:Misschien dat iemand andera de naam nog weet?(en toen ik je probeerde te quoten, moest ik dat weer een 2e keer doen nu. )
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.