Geplaatst: 24 maart24 Ma Die zien er zeker goed uit bij jou @Arja 👍😊 Zou idd jammer zijn… hagel kan flinke schade aanrichten…hopen maar dat het mee valt…🤞🤞🤞🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱
Geplaatst: 24 maart24 Ma Ja, we hadden het hier thuis nog over afdekken ofzo. Maar gedoe, en kan wegwaaien. Ik heb nog back up plantjes, mocht er wat knakken. 🤞🏼
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Zonet in de week gelegd om morgen voor te zaaien: Opal creek, Purple magnolia sugar snap, Sugar ann sugar snap, Spring blush sugar snap en Alderman erwt.De erwten die ik een paar weken geleden had geplant staan er nog prima bij, hoewel er wel weer wat postzegelbeestjes in de weer zijn geweest. Vandaag wilde ik eigenlijk het plastic weghalen dat er voor de eerste beschutting omheen staat, maar gezien het feit dat er misschien nog wat nachtvorst komt in de komende week, heb ik het maar lekker laten staanEn de vlindererwt doet het ook, juich! 4 uren geleden4 u aangepast door woldistel Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik heb nog niet eerder van de vlindererwt gehoord. Wat kan je daarmee doen? @woldistel Hier ook de eerste bloemen in de tuinbonen. Dit was vrijdag. Maar vanmorgen waren de bloemen helemaal open. Vergeten daarvan foto's te maken. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Toch nog even snel wat foto's van nu gemaakt. De bloemen in de tuinbonen En de erwten, peultjes en sugarsnaps bij het klimrek. Deze hebben een groeispurt gemaakt afgelopen dagen. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 3 uren geleden, woldistel zei:vlindererwtKittelbloem, oh leuk. Succes ermee!En goed dat je het zegt, moet nog de vleugelboon zaaien. En. en. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 59 minuten geleden59 min 3 minuten geleden, acpronk zei:moet nog […] zaaien. En. en.Dat dus. Doe een moestuin. Zeggen ze. Zo ontspannen. Zeggen ze 😬 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.