Geplaatst: Gisteren om 12:351 d Ik ben na de pepers ook maar gelijk de paprika zaden in gedoken. Hier is nog geen topic 2026 van. Dus bij deze maar een gemaakt.Er komen dit jaar meer paprika's dan vorig jaar. Toen lag de nadruk op pepers. Ik ga de volgende soorten zaaien:Oranje snack paprika Oranje punt paprika Jeaune flammeeYellow monster paprika Sweet chocolate paprika Popti paprika Afrodita paprika Sweet banana paprika Marconi Golden paprika
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Paprikas is bij mij ieder jaar lastig. Ik geef ze volgens mij in mijn kas te veel water. Ik krijg wel paprikas maar het blad wordt richting de zomer geel en de plant stopt met groeien in de warme kas. Misschien te warm? Ik heb ook paprikas in groeizakken gewoon buiten gehad afgelopen jaar en die deden het veel beter dan in de kas.Ben overigens wel benieuwd naar die banana paprikas hebben die hun naam om de kleur?
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Ik heb geen kas, dus bij mij staat alles buiten. Ik zaai sinds 2023 paprika's buiten en eigenlijk altijd mooie oogsten gehad tot nu toe. De paprika's die ik dit jaar ga zaaien zijn allemaal nieuwe soorten voor mij. Een aantal heb ik uit de biozadendoos gehaald, waaronder de sweet banana zaden. Dus ik ben zelf ook benieuwd wat daar uit gaat komen, de naam sprak mij erg aan.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.