Geplaatst: 25 februari25 Feb hallo,Wat heb ik:hopelijk verschillende tomatenplantjes (zaai begin maart)planten verbena bonesariusplanten grote Kaardebolgenoeg aardpeerplanten herfstaster zowel laag (60 cm hoog en 1,5 meter en hoger)tomatenzaden, kan ev een ruillijst sturenzaden snijselderijzaden pastinaak van 2024zaden korianderzaden cosmos van vorig jaar en zaden zinniaLege jampotjeszie ook lijst vorig jaarWensen:Wie komt er bij Vreeken? Anders heb ik nog wensenP7 potjeschiogga bietLekkere bonensoortenzaden muskaatcourgettezaden/plantjes plukbloemenbijzondere soorten plantenzaden paarse spitskool of (paarse) chinese koolZaden paarse broccoli of paarse spruitjes altijd in voor tomatenzadenpootaardappelener volgt nog meer Zondag om 21:442 d aangepast door Claudy
Geplaatst: 25 februari25 Feb Hoi Claudy.Van je wensenlijst heb ik nog niks, maar misschien zie je wat op mijn lijst.Mag ik van jou een verbena bonariensis en lage herfstaster? Welke kleur is het? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 25 februari25 Feb Ik ben wel benieuwd naar je tomatenlijstje! Ik zal morgen ook mijn lijstje even maken, heb diverse zaden/zaailingen te ruil. Ik ga zelf eind maart zaaien.
Geplaatst: Zondag om 16:232 d Auteur hai Loraine,IK kan je de lijst mailen..als je mij je mailadres geeftCiska: Paarse herfstastersAppelvrouw, helemaal goed: paars dus. Zal de verbena voor je meenemen
Geplaatst: Zondag om 16:422 d Dank Claudy en mag ik dan ook een stukje lage asters? Kijk op mijn lijst ik heb vooral wat vers gekochte zaden wie weet zit er iets voor je bij. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Zondag om 20:502 d Auteur hai Appelvrouw, Geen probleem, ik neme het voor je mee.Groetjes CLaudia
Geplaatst: 4 uren geleden4 u @Claudy Ik had je zondag een berichtje gestuurd. Ik dacht ik meld het hier ook even, voor het geval je het niet had gezien.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Hi ClaudyIk heb wel interesse in verbena plantje en aardperen.Heb eerder aardperen van je gekregen en in het voedselbos gepoot maar ze zijn niet terug gekomen.Kijk even op mijn lijstje wat je er voor terug zou willen. https://www.deblijehoeve.nl/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.