Geplaatst: 3 uren geleden3 u Hallo allemaal,Mijn naam is Frank, ben 32 jaar en kom uit de regio Zwolle. Ik heb inmiddels een paar jaar ervaring met moestuinieren. Sinds vorig jaar werk ik bij een tuin met dagbesteding, waar ik me bezighoud met het maken van teeltplannen, het zaaien, oogsten en het dagelijks onderhoud van de tuin.Ik heb hier op het forum al veel meegelezen, maar nog weinig geplaatst. Het leek me daarom hoog tijd om me even voor te stellen .Ik hoop hier veel nieuwe kennis op te doen en natuurlijk ook mijn eigen ervaringen te delen. In de tuin hoop ik natuur zoveel mogelijk werk te laten doen, door bijvoorbeeld de grond zoveel mogelijk met rust te laten en de juiste insecten aan te trekken. Ik voeg wat foto's toe van zowel werk als privé tuin, denk dat het geen uitleg behoeft welke wat is.. ;).Groeten,Frank
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Welkom!Is dat bij de Kas van Kaat? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Wat een mooi gebied!Ik geloof toch dat ik de alpaca's het leukst vind...
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Wat prachtig daar! Die hond ligt boven op de zaaiingen en die Alpaca's. Die linkse, die zegt: hallo gaan wij op de foto. Geweldig!
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Welkom! Fraaie tuin….en die alpaca’s….dat wil ik ook. Naast mijn tuin staan paarden….maar ben er geen fan van!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Welkom @Frank93 . Wat een leuke introductie met prachtige foto’s. En wat heb jij een leuke baan, ik denk dat menigeen daar hier jaloers op is! Heerlijk als je voor je werk ook nog met moestuinieren bezig kunt zijn. Een mooi seizoen gewenst!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.