Geplaatst: 14 maart14 Ma De landelijke compost dag voor het jaar 2026 is zaterdag 28maart.Even zoeken op Google waar u in uw gemeente de gratis compost zak/zakken kan ophalen.
Geplaatst: 14 maart14 Ma Goed om te weten, zal het in de gaten houden. Op internet voor Bodegraven nog niets gezien. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 6 uren geleden6 u @acpronk 28 maart Bodegraven, 10 zakken gratis meestal, voor 50 cent kan je er nog wat meer krijgen. Eerst komt eerst maalt.Correctie: 3 gratis, maximaal 10 extra voor 50 cent per stuk.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u 10 zakken ? En meer voor 50 cent ? dat is niet verkeerd.Hier krijgen we 4 zakjes van 20 liter op vertoon van je milieupas, die wordt gescand (waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen 2x langsgaan)
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Ik ga het in Emmen ook ophalen. Ik heb eigenlijk 1 kuub nodig, maar helaas heeft mijn lift met aanhanger net afgezegd. Heb zelf helaas geen trekhaak, dus even kijken hoe ik het dan ga regelen. Paar keer met de auto rijden zou ik ook geen probleem vinden, maar ik las dat het óf een aanhanger vol is, óf 3 zakken vol, wat ik wel vreemd vind. Iemand enig idee hoe de 'controle' bij de milieustraten daarin is geregeld?
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Jammer dat we dit ook, een compost dag, niet hebben in België, alhoewel "groencompost in bulk: 0,01 euro/kilo (zelf op te scheppen)" zal ongeveer in de buurt komen van die 50cent, maar weinig geweten denk ik.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u ROVA (regio's Zwolle, Twente, Achterhoek en Eemland) doet ook niet meer aan een compostdag.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u 57 minuten geleden, Goldfish zei:@acpronk 28 maart Bodegraven, 10 zakken gratis meestal, voor 50 cent kan je er nog wat meer krijgen. Eerst komt eerst maalt.Normaal 3 zakken gratis, en optioneel max 10 zakken voor 50 cent per stuk.Op de website van Cyclus staat op de gemeentewebsite kijken, maar daar staat er nog niks over. Heb de lokale huis-aan-huis krant van afgelopen woensdag nog niet helemaal gelezen, maar op hun website staat er ook nog niks over vermeld.Ik wacht nog wel af. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u In Apeldoorn is er sinds 2024 geen compostdag meer. Er is wel een moment om je snoeiafval in te leveren.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.