Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik ben hier een poos niet geweest en misschien is dit een delicate vraag.Ik wil het alleen niet onbenoemd laten...Hij was hier voor het laatst oktober 2025.Weet iemand iets meer?Om het maar te zeggen: leeft hij nog?Hij heeft ons (mij) zoveel geleerd en hij heeft zoveel mooie blogs geschreven, die heb ik trouwens allemaal opgeslagen in een bestand.Ik vind dat hij het verdient, dat er aan hem gedacht wordt.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik heb hem halverwege vorig jaar al eens een Pb gestuurd, maar die is ook ongelezen gebleven 😕 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ook ik heb Patrijs lang gemist. Het hoe en waarom kunnen we alleen naar raden. Heel jammer!
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ja @Vrouwholle Hij heeft zich afgemeld. 2 uren geleden2 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 1 uur geleden1 u En niemand weet waarom? 🤔🌱👩🍳🌱🐓🌱☃️🌱 1 uur geleden1 u aangepast door Vrouwholle
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Rookie, het is lief dat je er een topic voor opent, maar je had het hier ook al gevraagd?En het gaat ook nu al off-topic. Ik weet dat we in de babbeltuin-hoek zitten, maar als iemand een topic aanmaakt met een bepaalde titel dan is het niet echt netjes om dat te kapen om het over iets (of in dit geval iemand) anders te hebben toch? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Oh sorry @Jorieke123 ” over iemand anders beginnen is dan mijn fout…🫣Ik zal het verwijderen…🌱👩🍳🌱🐓🌱☃️🌱Verwijderen is geen optie bij wijzigen??🤔 1 uur geleden1 u aangepast door Vrouwholle
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.