Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik zie dat er nog geen topic is aangemaakt voor bloesem fotos 2026. Dus dan trap ik maar af.De eerste fruitbloesem dit jaar hier was de platte perzik Prunus persica Saturn. Deze heb ik begin 2022 geplant in de kas, geplant in een 40 liter plastic kuip en gesnoeid als lei-vorm. Dit boompje heeft al 3 jaar veel en lekker sappige platte perziken voortgebracht.Dit jaar gingen de eerste bloemen open eerste dagen van maart. Dit is een dag of 5 eerder dan vorig jaar. Twee jaar geleden bloeiden eind februari al de eerste bloemetjes.De bloesem kleurt gaandeweg steeds wat donkerder roze.Inmiddels loopt de bloei op zijn einde.6 maart:7 maart:14 maart: gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Prachtig, vooral met het donkerroze erbij. Ik zou er zo een paar op mijn jasje willen spelden 🙂 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hier is (na de kornoeljekersen natuurlijk) abrikoos Pricia als eerste wakkerEn de kerspruim
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.