Geplaatst: 13 uren geleden13 u haha nu komt hij hier ook voorbij en nog wel op de pagina van de paashaas😄
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Ik heb geen idee wat de paashaas allemaal uitspookt… Ik heb hem helaas nog steeds niet gezien!
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Jaaaaaaaa! Hier kwam hij ook net langs! 😃. En toen ik hem aanklikte ‘zei’ er ook nog iemand iets. Alleen daarvan geen screenshot van kunnen maken. Het klonk als @rorror in ieder geval 😉.
Geplaatst: 11 uren geleden11 u 3 minuten geleden, Dahli zei:Het klonk als @rorror in ieder geval Ik ontken alles "Mijn naam is haas"."Mijn naam is haas" is een Nederlands gezegde dat betekent dat iemand van niets weet, nergens verantwoordelijk voor is of nergens mee te maken wil hebben.
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Misschien alleen op de website, niet in de app?Hier nog niets gezien. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Ik geloof ik geloof ik geloofIn de paashaas, sinterklaas, de kerstman, de kerstelven, engeltjes, kindertjes van de ooievaar oh nee uit de boerenkool, Alice in wonderland, Wiplala en rupsje nooitgenoeg. Maar de paashaas heb ik (hier) nog niet gezien 🙁 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur Inmiddels heb ik ook het liedje in mijn hoofd.Mijn naam is Haas, ik weet van niks.Is hier wat gebeurt dan, daar weet ik niks van etc. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 😅 ja ik ook @woldistel van André van Duin toch dat liedje ???🤔🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱Gegoogld… dus inmiddels op de hoogste hoe het zit…👍😊 53 minuten geleden53 min aangepast door Vrouwholle
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.