Geplaatst: 18 uren geleden18 u Auteur 2 minuten geleden, eduro zei:okay ik heb kramp in mijn ringvinger van het klikken tijd om te stoppen,Voor iedereen is er een Badge als je ze alle 25 vind.
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Ik ben superblij met de badge, hij is tof!Ook blij met weer normale nachtrust komende nacht 😊.
Geplaatst: 18 uren geleden18 u 1 uur terug, acpronk zei:Heb je alle x duizenden topics al doorgelezen?🤐Bijna 😆 Nee, joh, dat ga ik ook echt niet doen. Dat heeft de rest ook niet gedaan. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 16 uren geleden16 u @Dahli gefeliciteerd! Dat heb je snel gefikst. Ik heb geen ogen meer over, ben blij dat ik ermee kan stoppen nu.
Geplaatst: 16 uren geleden16 u Auteur Zojuist, Petrasmoestuin zei:ben blij dat ik ermee kan stoppen nu.Hoezo, je hebt tot aankomende dinsdag nog om alle eieren te zoeken en je eigen Badge te verdienen?
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Ga zitten met een koffie en plop 2 achter elkaar 🤣 echt... STOM You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Gaaf @Dahli! Ik vind dat jij wel een speciale verdient, met een 1 of zo. Maar dat is wellicht ondoenlijk voor de mods. Gefeliciteerd! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 1 uur terug, Gitta zei:Waarschijnlijk zitten de eieren op plekken waar ik niet veel kijk.Dat is absoluut waar. Ik ben op plekken geweest waar ik nog nooit was geweest. Wel leerzaam 😊.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur 3 uren geleden, Gitta zei:3? Ik heb er maar 1 gezien. Die van gisteren.https://www.moestuinforum.nl/topic/57941-paaseierenjacht/page/4/#findComment-57732124 minuten geleden, Dahli zei:Ik ben op plekken geweest waar ik nog nooit was geweest. Wel leerzaamInderdaad leerzaam, zo konden we ook wat dingen onder de aandacht brengen.2 uren geleden, Tanja65 zei:Ik vind dat jij wel een speciale verdient, met een 1 of zo.Zou kunnen, zal er even overnadenken.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 3 uren geleden, Kruidenvrouwtje zei:Ga zitten met een koffie en plop 2 achter elkaar 🤣Waar ging jij zitten? Ik ben ook nog op zoek naar meer Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, acpronk zei:Waar ging jij zitten? Ik ben ook nog op zoek naar meerAls je een beetje goed leest heb ik zelfs een onbedoelde hint gegeven en die had ik zelf ook niet. totdat ik daar later achter kwam 🤣 1 uur geleden1 u aangepast door Kruidenvrouwtje You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Vervolgvraag, heb ik die al? Want ik weet echt niet welke ik allemaal heb gevonden 😅 Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik weet ook niet meer waar ik moet zoeken. Ik kan moeilijk duizenden topics gaan openen. Hebben jullie dat wel gedaan? Dat mag je niet zeggen natuurlijk 🤭
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ja wie gaat er nu duizenden toppics doorzoeken. 🤪 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb er geen tijd voor. Dus dat gaat hem niet worden. Ik doe wel mijn best. En ben al leuke onderwerpen tegen gekomen. Maar de meeste zonder eieren helaas.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.