Geplaatst: 11 uren geleden11 u Het is maandag dus leden mogen ook hints geven!@Gitta je moet hint 2 heeeeeeel letterlijk nemen. Zoek de zin op!En ook hint 3; bent jij al goed wegwijs op het forum ?
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Ik heb afgelopen nacht in m'n dromen heel hard gezocht naar paaseitjes🤭. Alleen op andere websites dan deze, dus ik kwam er niet veel verder mee😂.Ik moet er nu nog 3. Volgens mij heb ik die van de hint van het inloggen nog niet, maar de andere hints wel. Klopt dat?
Geplaatst: 10 uren geleden10 u 1 uur geleden, Ikbeginbijmezelf zei:Het is maandag dus leden mogen ook hints geven!@Gitta je moet hint 2 heeeeeeel letterlijk nemen. Zoek de zin op!En ook hint 3; bent jij al goed wegwijs op het forum ?Allebei gevonden. Bedankt Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Ik moet er nog 6. Eitjes waar zitten jullie? Ik heb geen idee. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 10 uren geleden10 u @rorror weet je welke eitjes ik nog mis, anders is het wel lastig zoeken ei-genlijk.En straks komt er 2 keer iemand langs, vanavond ga ik met oudste dochter naar een concert, en tussendoor werken. Morgenochtend eerst telefonische vergadering, en in de middag komt een vriend me helpen met de gordijnen. Weet niet hoe lang dat duurt, als we 2 kamers doen moeten we eerst alles in kamer 2 (bed, kasten, enzo) allemaal verplaatsen). Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 10 uren geleden10 u 1 minuut geleden, Rookie zei:Hint 2 kom ik nog niet uitDeze ook letterlijk opzoeken. Net als hint 3. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Weet je al dat kwartels ook eitjes leggen @Gitta ? 10 uren geleden10 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Die heb ik al dacht ik @Rookie Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 9 uren geleden9 u 9 minuten geleden, Rookie zei:Weet je al dat kwartels ook eitjes leggen @Gitta ?MIJN kwartels leggen al veel eitjes. Het erge was dat ik het gewoon zei voor de grap en hem zelf ook nog niet had... Dat heet Zelfbehinting You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Hint 1 en 2 zie ik maar niet...Toch tunnelvisie, denk ik.Is hint 1 een oud logo of zo 9 uren geleden9 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Hint 2 moet je even goed zoeken. deze is ook al wat ouder You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Hint 2 stond bij mij op pagina 2. Dus even verder kijken. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Hint 1 kom ik ook niet uit @Rookie . Ik heb er al een tekst neergezet. Omdat ik er niet mijn eigen handtekening neer wil zetten. Maar ik moet nu weg. Dus hopelijk vind ik die laatste paar nog later. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 8 uren geleden8 u 1 uur terug, Rookie zei:Hint 1 en 2 zie ik maar niet...Toch tunnelvisie, denk ik.Is hint 1 een oud logo of zolijkt mij een handtekening.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u @rorror welke hint heb ik nog niet gevonden? Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Misschien moeten jullie Rorror en zijn berichten eens negeren? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Welke berichten moeten we dan wel naar kijken. Ik moet er nog 3, maar weet niet waar ik nog moet kijken of welke ik al heb gehad. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 7 uren geleden7 u 11 minuten geleden, appelvrouw zei:Misschien moeten jullie Rorror en zijn berichten eens negeren?Ik geloof dat dat wel een idee is...
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Op 2-4-2026 om 15:22, rorror zei:Er staat een ei bij het aanmaken van ... Iets wat andere mensen wel doen, maar jij nooit. Jij hebt immers geen ...Heb ik deze al gevonden? Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 7 uren geleden7 u @Gitta ik denk het niet. Ik had het niet en heb er iets voor moeten aanmaken. Ik denk niet dat je daar recent bent geweest.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Het is niet en handtekening. Want daar heb ik al 3x iets getypt, maar er gebeurt niks. Ik snap deze hint niet. Ik heb geen idee wat ik niet heb. Geen kas, maar lijkt me niet dat iedereen ineens een kas aan gaat schaffen waar geen plek voor is. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 6 uren geleden6 u @Gitta ik weet niet of je er al bent geweest nu voor het zoeken. Ik had het niet en jij hebt het wel, al langer. Maar je hebt er niet recent iets nieuws gedaan.Edit: Arja en ik hebben het over verschillende dingen. 6 uren geleden6 u aangepast door Amarinde
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Heb je bij de handtekening die je kunt instellen de heeeeeele pagina bekeken?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.