Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 15 minuten geleden, appelvrouw zei:Hup Liekie hup Gitta hup AC jullie kunnen dit nog net binnen de Paasdagen halen.Laatste dag dat dit nog kan is morgen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Das mooi voor de achterblijvers. Maar ik bedoelde eigenlijk dat het leuk is om binnen de Paasdagen de eitjes te vinden.Zonder hints was het echt wel behoorlijk moeilijk vond ik, ik kwam ver maar had het zonder nooit gered. Alleen Dahli was er wel supergoed in..die verdiend toch wel een extra mooie badge met bv een gouden eitje erin/ erop?Paaseieren hebben wel de neiging verstopt te blijven, daar zijn het paaseieren voor: het is hun aard. Ik vond er vandaag ook nog weer een paar in ons bosje die de zoekers gisteren over het hoofd hadden gezien We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Net als velen heb ik echt geen idee meer waar ik dat laatste ei zou moeten vinden, dus waardeer wel een hint voor 'mijn' laatste eitje en/of verwijzing naar de hint die ik dan blijkbaar nog niet juist had opgevolgd. Mijn dank is groot!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Je moet eitje 6 nog. En daar zijn al wel wat hints over gegeven, die mag je niet negeren. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, redzebra zei:Op de extra zoekoptie pagina kan op 2 manieren komen,1, klik rechtsboven op zoeken en klik nogmaals op zoeken in het zoek window zonder iets in te vullen.klik rechtsboven op zoeken, zoek iets en selecteer dan "+ Meer zoekopties" onder de button "opnieuw zoeken"Bij mij zit zoeken niet rechtsboven. Daar zit mijn account. Zoeken zit bij mij rechtsonder in het midden. Dus asn de hint van Jorieke had ik niks. Nu je het over de zoekfunctie hebt, weet ik waar ik moet zijn. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 24 minuten geleden24 min 45 minuten geleden, Jorieke123 zei:Je moet eitje 6 nog. En daar zijn al wel wat hints over gegeven, die mag je niet negeren.Die hints heb ik zeker niet genegeerd en daar eerder al een eitje kunnen vinden! Ik heb zelfs ontdekt dat ik @rorror niet mag negeren want dan krijg ik een melding Maar dus nog steeds niet dat laatste ei kunnen vinden... 24 minuten geleden24 min aangepast door Liekie
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.