Geplaatst: 5 uren geleden5 u Nou, de pompoen onder het raam in de tuin zaaien is een grote flop. Van de 24 zijn er vier alsnog in de propegator opgekomen. De andere 20 (!😢), waren al zacht en rot. Vandaag snel opnieuw zaaien en toch maar binnen.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Toch te koud s nachts onder alleen een raam! Ik denk dat een kas warmer blijft in de nachten. In combinatie met misschien wat te nat, een recept voor falen haha. Gelukkig ontkiemen ze snel en is er nog tijd zat.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Dat zou dan een verwarmde kas moeten zijn...Ik ga die van mij dus nu gewoon binnen voorzaaien.Dank voor het delen!
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 9 minuten geleden, Rookie zei:verwarmde kas@Lsjr33 had het toch gewoon buiten staan, onder een raam staat er. Maar was dat een koude bak, of gewoon op de grond onder een raam?Of was het deze bak?Rookie jij zou ze toch direct zaaien? 2 uren geleden2 u aangepast door Petrasmoestuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.