Geplaatst: 1 uur geleden1 u Beste groene vingers,Iedereen heeft nu vast een overschot aan tomaten plantjes. Maar voor het geval ik er toch iemand blij mee kan maken...20x San Marzano12x Minibel3x VitadorIk hoef er niets voor terug. Mocht je toch liever willen ruilen dan is een peperplantje zeker welkom. Lokatie Niftrik bij Wijchen.Binnen een straal van 10km wil ik ze ook wel brengen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u War aardig van je!Ik zat er zelf over te denken om de voedselbank eens te bellen dit jaar.Misschien weten zij wel mensen, die mijn overtollige plantjes (of courgettes) goed kunnen gebruiken. 1 uur geleden1 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 9 minuten geleden9 min Rookie jij woont toch in de buurt van Sellingen? Ik ben daar over een paar weken. Misschien kunnen we wel wat ruilen.
Geplaatst: 3 minuten geleden3 min Had ik dat maar geweten @Mellie dan had ik ook wat aan @Rookie meegegeven aan jou b.v. Maar ik denk dat wij niet op korte termijn naar Rookie rijden. Een beetje druk nu.Witte kool, broccoli Spiegarillo, aubergine o.a. Maar dan heb ik wat reserve.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.