Geplaatst: 3 uren geleden3 u Hallo Iedereen, 2 jaar geleden voor't laatst op't forum geweest! ik ben dus : Terug van weggeweest! ;-) Zware verbouwingen in huis, een burnout & een depressie erbij maakte dat mijn moestuin een beetje verwaarloosd werd... Maar ik heb nieuwe energie gevonden, een nieuwe indeling (gezien de wortels van de kersenboom vanaf nu in bakken) & waar je het karton ziet liggen komt binnenkort een kippenhok! ik Kreeg voor mijn verjaardag een kippenhok cadeau en een bon voor 3 Kippen (ik wil al jaren kippen maar mijn vriend is niet overtuigd, maar kijk... ) hij heeft nu gezegd dat ik ze mag halen, als hij er maar niets voor moet doen ... Dit jaar zal ik minder zaaien en meer plantjes kopen, maar mijn plan is om dit volgend jaar terug te veranderen ;-) Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Leuk dat je weer terug bent!Misschien dat het prutsen in je tuin ook wat rust in je hoofd geeft, dat zou mooi meegenomen zijn.Mooie tuin zeg!En ja, die kippen is ook nog altijd mijn droom, maar mijn hubby ziet er echt niets in...
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur @Rookie , Mijn hubby vind het ook maar niets, en heeft echt gezegd dat hij er niets voor zal doen.. maar ik wil het al jaren en nu ik de cadeau kreeg van mijn mama & zus zegt hij : ja doe maar maar ik doe er niks voor... Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Wat fijn dat jij er eeer zin in hebt Karietje 😊Gezellige plek heb je en wat een mooie kas!Ik heb ook kippen ( en kwarteltjes) zooo gezellig! 😍 Ben benieuwd wat voor hok jij hebt en wel ras kipjes jij gaat kiezen….🤔😊🐣Herkenbaar voor mij die uitspraak van jouw vriend! …😅Mijn lief zegt dan “ als jij denkt dat jij dat aan kan vind ik het best!!” Soort van drempelvrees voor het onbekende…. Want als er iets aan het hok kapot is repareert hij het met liefde!! 😊Welkom terug en veel moestuin plezier!🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱 2 uren geleden2 u aangepast door Vrouwholle
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Iedereen, die wel eens heeft gehoord thuis "je doet maar, maar ik wil er niets mee te maken hebben" , mag nu haar/zijn hand opsteken...😄
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur @Vrouwholle , ik moet de ren nog knutselen, en het hok zal een nestera worden. heb me ingelezen dat dat het allermakkelijkst is in onderhoud & dat het bloedluizen ook wel wat tegenhoudt. (niet helemaal uiteraard) en voor de rest wil ik niet perse raskippen maar gewone leghorn's , al wilt mijn zoontje een zwarte, mijn vriend een bruine en ik een grijze hahaah ... (dus ja , hij wil wel inspraak in de kleur kip... :D) de kas, die komt van marktplaats op Facebook.. Gratis en voor niks. We hebben 2 glazen moeten vervangen. das al.. Ik ben er echt heeeeel blij mee!! :-) Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ff gegoogld ; wat een mooi merk kippenhok!!… Plastic zou hoop gedoe schelen idd… Ik brand iedere maand zomers het hele nachthok uit… Best een gedoetje…😏Ha ha hij wil wel inspraak.. nou dan komt het vast goed!! 😉Ik kijk uit naar de vorderingen!! 😊🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wat leuk, kippen. Het geeft je genoeg afleiding, wel veel werk. Nu plantjes. Volgend jaar komt de rest wel.Veel plezier ermee.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Welkom terug! Wat een prachtige tuin hebben jullie. Ook een mooie kas, dat is nog een droom van mij. Mijn man wil ook geen kippen. Maar wie weet ooit. Dit jaar rustig aan beginnen en dan volgend jaar weer meer zaaien. Ik wens je weer veel plezier met moestuinieren! Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 16 minuten geleden16 min Auteur 1 uur terug, Petrasmoestuin zei:Wat leuk, kippen. Het geeft je genoeg afleiding, wel veel werk. Nu plantjes. Volgend jaar komt de rest wel.Veel plezier ermee.Oei, onderschat ik het werk? Ik dacht eens je ze hebt, eten geven drinken geven en het hok uitkuisen mis ik iets? Ik denk dat de kippen mij minder werk kosten als de konijnen & de hond.. ;-) Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Geplaatst: 15 minuten geleden15 min Auteur @Gitta bedankt! Het is maar ee stukje tuin, en ook al een opoffering van vriendlief want oorspronkelijk wou hij geen serre in de tuin en die moestuinbakken waren er ook wat veel aan, maar kijk, na 10 jaar krijg ik toch een klein beetje gedaan... :D alles komt goed. op het gemakje! Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.