Geplaatst: 7 uren geleden7 u Auteur VINGERLIMOEN UPDATE! De vruchten zijn nog net niet rijp genoeg en zien er van binnen prachtig uit. Echt een kleurenspectrum! maar wou toch weer even eentje doorsnijden om te kijken hoe de vruchten zich ontwikkelen. Geniet van de foto's. Smaak is friszuur met een lichte bitter wat duid op dat de vruchten nog net niet rijp zijn.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Mooie kleur joh! Ik heb ook vingerlimoen gehad, maar ik ben denk ik gewoon niet goed met binnenplanten.. na 1,5 of 2 jaar dood gegaan. Zo jammer. Vond het echt superleuk al die vingerlimoentjes eraan. zo lekker knapperige structuur ook. Dat mondgevoel is heel lekker. Zo knap dat je dit allemaal voor elkaar krijgt, ook met je mango. Chapeau!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 5 uren geleden, tropischeplantengek zei:VINGERLIMOEN UPDATE!Ah, hier hoopte ik zo op!Wat een schoonheid, al die knapperige mooi gekleurde citrus-bolletjes 😍. Wat zitten ze ook mooi los en wat een dun schilletje. Dat had ik niet verwacht. Het is alsof je een doosje citrus-kaviaar openmaakt met zo’n vruchtje. Echt prachtig, zwaar jaloers!
Geplaatst: 35 minuten geleden35 min Wat leuk om de foto's te zien in de afgelopen maanden en de mango's zien er goed uit joh!Inderdaad de smaak van mango's uit de winkels smaken nergens naar..
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.