Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ben ik weer!


MuMu

Aanbevolen berichten

Nou na een lange tijd stilte ben ik weer terug!

 

Ik heb het heel erg druk gehad met studie, moest afstuderen en mijn moestuin kwam even op een laag pitje te staan. En wat gaat het dan hard he

Ik kan inmiddels zeggen dat ik mijn diploma op zak heb, woehoee en ik kon dus weer lekker de tuin in.

 

Vorige week heeft mijn lieve buurman op de tuin mij meegeholpen met al het onkruid, mijn tuin was weer wat meer op orde en toen kreeg ik een ontstoken voet en moest ik weer een week rust houden Maar vandaag ben ik weer aan de slag gegaan. De tomatenplanten (lees bossen) in de kas allemaal weer netjes ingesnoerd.

 

Ik kan nu al niet wachten op volgend moestuinseizoen (ha ha ha) Dan ga ik het allemaal anders aanpakken. Ik heb er zacht gezegd een zooitje van gemaakt . Wel heeeeeel veeel oogst, maar toch. Ik heb er gewoon veel van geleerd dit eerste jaartje als beginneling.

 

Maar goed, ik ben er dus weer!

img-20120705-wa000173771342125589.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug. Ik ken het, ik ben deze en volgende week nog even bezig met de laatste loodjes en hoop dan ook afgestudeerd te zijn. Studeer ook in Amsterdam trouwens. De moestuin gaat hier dus ook wat minder naar wens door beperkte aandacht maar ik heb alles nog wel redelijk bij kunnen houden.

 

Gefeliciteerd in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...