Geplaatst: 48 minuten geleden48 min @donaldk ik beantwoord je vraag even in dit nieuw geopende topic, ook al kan ik dan niet quoten. Want er komen vast nog meer vragen naar aanleiding van vandaag, en meestal hebben we daar gewoon een apart topic voor. Je vroeg ‘Wat voor uitvouwbaar vier of vijflaags ding van de Action bedoelde je, want heb er nog niet een heel duidelijk beeld bij?’. Ik stuur je even een foto. Momenteel liggen er de laatste tomaten op na te rijpen, en bovenop zonnebloemzaadjes te drogen. Als het niet in gebruik is (meestal in de winter) dan vouwt het op tot een vrij plat pakje.
Geplaatst: 33 minuten geleden33 min 13 minuten geleden, Tanja65 zei:kan ik dan niet quotenEven tussendoor, je kunt ook verwijzen naar andere topics. Hier staat beschreven hoe.
Geplaatst: 15 minuten geleden15 min Een scharend rekje, maar kan hem niet bij Action vinden, ook geen oude vermeldingen elders, via google.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.