Geplaatst: 5 uren geleden5 u Oh ja, ik had het gistermiddag direct geprobeerd, want kwam aardig wat blad mee bij het afritsen van de Sechuanpepper, maar totaal geen prikkelig/verdovend effect op gebit van het gekauwde blad:-(. Tinteling van stukje nog niet droge huls was ook erg minimaal. Dat een Mme eter het zo sterk ervaarde, verbaasde mij.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur 19 minuten geleden, donaldk zei:En de brede heeft Action dus ook gehad, getuige dit videootjeWas mijn foto niet voldoende ‘bewijs’ daarvan? Of twijfel je aan mijn herinnering dat deze van de Action kwam? Maar hey, ik had er niet zo’n gelikt filmpje bij natuurlijk. Wil ik nog best maken hoor. Ben wel iets minder knap en jong. Maar ik ben waarschijnlijk wel handiger met in elkaar zetten 😂😂😂.@Galina heeft de klimroos die je me aan het einde nog gaf ook nog een naam? 4 uren geleden4 u aangepast door Tanja65
Geplaatst: 4 uren geleden4 u @Tanja65 ik wist niet meer of je de gelinkte vierkantere van de FB pagina had, dat heb ik later nagekeken. En ja kon eerst enkel die vierkante vinden als Action product.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur @donaldk ik heb helemaal geen links geplaatst. Ik ben dit topic begonnen met speciaal voor jou, omdat je er om vroeg, een foto van mijn rekje voor mijn raam. Even terugscrollen en daar is ie.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.