geedee Geplaatst: 7 september 2012 Geplaatst: 7 september 2012 Nou dat schiet wel op denk ik....nu zie je vaak 3 of 4 berichten van: "mooie foto" enz enz ..op bijv het foto topic. ....je krijgt dan de indruk dat er een nieuwe foto is geplaatst, maar helaas..... Het zou dan kunnen dat iemand kan klikken voor waardering van foto aan te geven, zonder dat er een rode vink komt als zou er een nieuwe foto geplaatst zijn. Dat zie ik wel zitten. Een soort wedstrijd van wie de meeste populaire posts post, zie ik niet zo zitten Quote
ilse Geplaatst: 7 september 2012 Geplaatst: 7 september 2012 vind het idee van Geedee erg leuk! Ik ben voor!! Quote http://meestuintje.blogspot.nl/
Bit Geplaatst: 7 september 2012 Geplaatst: 7 september 2012 Misschien begrijp ik het niet zo goed. Maar inderdaad, wat Geedee zegt: het zou toch wel wat treurig zijn om mekaar te moeten gaan beoordelen op hetgeen men post. Of is dat niet wat je zegt Frank vwl ?Een I-like-it button kan dan weer wel. Ik heb trouwens nog nooit gekeken naar het aantal posts die iemand bij zijn naam heeft staan. Ik deed dat zojuist wel, voor het eerst. Maar wat zegt dat dan ? Niets toch ? En de hoeveelheid likes toch ook niet. Echt niet. Het zegt helemaal niks. Hoogstens iets over het niveau van de gemene deler. Meer niet toch ? Quote
rubo Geplaatst: 7 september 2012 Geplaatst: 7 september 2012 Daar zit wel wat in wat Bit schrijft.Ik hou niet zo van puntensystemen en waardering tekens.Een antwoord op een vraag doe je met de beste bedoelingen gebaseerd op eigen ervaring en studie. Bovendien worden foute antwoorden door anderen direct gecorrigeerd en zo leert iedereen van iedereen en juist dat is de doelstelling van een forum, toch ? Quote met vriendelijke groet, Rubo
greetje11 Geplaatst: 7 september 2012 Geplaatst: 7 september 2012 Ook ik ben de laatste tijd wat minder actief.Tja het is niet anders, weinig tijd, andere bezigheden (3 kleinkinderen verzorgen). Maar om nou iemand een waardering te geven, over hoe en wat er gepost wordt, vind ik niet zo leuk.Het is een informatief forum, met vragen en antwoorden. Natuurlijk staat er ook wel eens onzin op, maar dat wordt weer verwijderd door de moderator, of heb ik dat mis.Er zijn heel veel forumleden, alleen posten ze 1 keer en daarna zelden of nooit weer.Misschien handig (maar misschien wel erg veel werk) om deze forumleden te vragen of ze nog wel actief willen blijven.Beetje opschonen kan misschien geen kwaad. Als ik het verkeerd zie , dan sorry daarvoor. Quote
Frank vwl Geplaatst: 7 september 2012 Geplaatst: 7 september 2012 Misschien begrijp ik het niet zo goed. Maar inderdaad, wat Geedee zegt: het zou toch wel wat treurig zijn om mekaar te moeten gaan beoordelen op hetgeen men post. Of is dat niet wat je zegt Frank vwl ?Een I-like-it button kan dan weer wel. Ik bedoel eigenlijk ongeveer wat Geedee zegt het gaat niet om een oordeel maar om waardering te kunnen uiten met een muisklik ipv met reactie zoals leuk, mooie foto etc. het wordt een beetje verkeerd begrepen denk ik, doordat ik het van een ander forum heb gekopiërd, Koppel een waarderingsbutton aan de avatar van elk forumlid.De andere dingen die hieronder staan zijn meer extra opties. Dus ik bedoel niet dat er een punt gegeven kan worden o.i.d. zelfs niet aangeven of iets niet leuk is. Dus alleen positieve waardering. Alleen een wel leuk dus. Zo hoeft er geen bericht geplaatst te worden als je iets mooi of leuk vind of waardeerd en wordt de leesbaarheid vergroot. Het is naturlijk maar een ideetje Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.