geedee Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 (edited) Warning: md5_file() [function.md5-file]: Filename cannot be empty in /home/moestuin/domains/moestuinforum.nl/public_html/imgupload/bguploader.php on line 7 ??? kan aantal foto's hier niet plaatsen...kreeg bovenstaand bericht. Edited August 24, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 He... die melding komt me bekend voor... maar helaas nu wat te bekaf (verhuizing ouders) om te kunnen bedenken wanneer en waarom dat ook al weer was...Foto misschien te groot??? Pepers en planten prachtig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Warning: md5_file() [function.md5-file]: Filename cannot be empty in /home/moestuin/domains/moestuinforum.nl/public_html/imgupload/bguploader.php on line 7 ??? kan aantal foto's hier niet plaatsen...kreeg bovenstaand bericht. Kan ook wel zo zijn dat ze een ongeldig bestandsindeling hebben? JPG, JPEG, PNG en GIF zijn alleen toegestaan Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eva1986 Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Ik had dit gisteren ook, zelfde melding, foto op dezelfde manier verkleind en opgeslagen als de rest... Dus ik weet ook niet waarom ik er 3 wel op kreeg, en 1 niet! (sorry off topic...!) Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limoncello Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Warning: md5_file() [function.md5-file]: Filename cannot be empty in /home/moestuin/domains/moestuinforum.nl/public_html/imgupload/bguploader.php on line 7 ??? kan aantal foto's hier niet plaatsen...kreeg bovenstaand bericht. Kan ook wel zo zijn dat ze een ongeldig bestandsindeling hebben? JPG, JPEG, PNG en GIF zijn alleen toegestaan Je moet eens kijken in het bestand bguploader.php wat de limitaties zijn om een foto te plaatsen. Als je .bmp bestanden wil uploaden zit je altijd aan veel te grote foto. Probeer je foto te verkleinen in grootte of in gewicht (mb=megabyte). Een foto in jpg formaat is meestal lichter dan een foto in bmp, png of gif. Quote Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
eva1986 Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Ik verklein mijn foto's altijd voor ik ze upload, en ik kreeg dezelfde melding, dus dat kan het niet zijn eigenlijk! Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Het zit 'm in de bestandsnaam. Dus als iemand even plaatst welke bestandsnaam ze gebruiken kan ik kijken wat er fout gaat. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuinkabouter Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Had gisteren hetzelfde probleem en vandaag geen last meer van gehad.OOK de foto's die gisteren niet gingen lukten vandaag perfect.Maar heb het al met jorg besproken. Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eva1986 Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 dezelfde foto als gisteren, niks mee gedaan, nu doet hij het wel... Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Zijn er nog steeds foto upload problemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilse Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 in een prive bericht kon ik hem niet uploaden... Zal het nog eens proberen met een foto jou kant op.. Dan kan ik zien wat hij aangeeft voor melding als hij het niet doen Quote http://meestuintje.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilse Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 zie je pb Quote http://meestuintje.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Klopt, je kunt geen [img][/img] toevoegen in een privebericht. Het uploaden van die foto gaat wel zonder problemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilse Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 dacht het wel: Ja en lijkt wel dat de foto nu ook gewone maat heeft aangezien ik wel eens had dat de foto extra groot kwam Quote http://meestuintje.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuinkabouter Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Hier geen problemen meer Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts