Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb ondertussen bericht gehad van de man van Sanac: geen halve paletten over, 't moet besteld worden per 306.

De prijs is 1,72 euro plus btw = 2,08 euro per bak. Levering zou wel gratis kunnen.

Chiokraaweutel 50 stuks

citroen 25

waaslander 50

jacky dust 50

MartinH 50

De teller staat op 225 stuks,

nog 81 bakken te gaan dus.

Geplaatst:
Heb ondertussen bericht gehad van de man van Sanac: geen halve paletten over, 't moet besteld worden per 306.

De prijs is 1,72 euro plus btw = 2,08 euro per bak. Levering zou wel gratis kunnen.

Chiokraaweutel 50 stuks

citroen 25

waaslander 50

jacky dust 50

MartinH 50

De teller staat op 225 stuks,

nog 81 bakken te gaan dus.

Kan je ook eens iformeren achter die drainslangen?

mvg

Tom

Blog over mijn (Fruit)tuin : NIEUW ADRES http://Fruitberg.wordpress.com

Kijk ook eens op mijn fotosite : http://supermasj.zenfolio.com

Geplaatst:

Beste mensen,

we zijn met genoeg deelnemers om de derde groepsaankoop van Batobakken te laten doorgaan.

Mag ik van iedereen nog eens vragen om hun deelname expliciet te bevestigen!!!

Aangezien de levering gratis zou zijn zou ik ze het liefst bij mij thuis laten leveren (aangezien ik niet over eigen vervoer beschik; lijkt mij ook gemakkelijker om af te spreken dan een pallet op de parking in St-Katelijne Waver te verdelen met iedereen tegelijk). Ik woon maar 20 km voorbij Mechelen, dus ik hoop dat dat voor iedereen ok is, zoniet meld het mij dan en dan bespreken we dat wel.

Chiokraaweutel 50 stuks

citroen 25

waaslander 50

jacky dust 50

MartinH 50

Tom Vdv 50

Pirrewiet 40 à 50 (via Tuinadvies tuinforum)

Daarmee komen we aan 315 à 325 bakken (306 beschikbaar). Aangezien verschillende mensen naar boven hebben afgerond zal dat wel lukken om iedereen zijn deel te geven. Zelf heb ik er eigenlijk ook geen 50 nodig.

Zodra ik van iedereen bevestiging heb gekregen, geef ik de bestelling door.

Ik denk dat ze wel over 1 à 2 weken kunnen leveren, perfect op tijd voor het nieuwe aardbeiseizoen dus.

Begin dus alvast maar te timmeren en substraat te mengen!

Geplaatst:

Voor alle duidelijkheid, ik woon niet in Brussel zelf maar in Haren. Dat is gelegen op een steenworp van het viaduct van Vilvoorde. Het is dus niet nodig om tot in de stad te rijden, gewoon het viaduct af en 2 km verder rijden. De hel van de Brusselse verkeerschaos zult ge dus aan u moeten laten voorbijgaan , ik woon nog in het stukje Brussels Gewest waar de schaapkens grazen en de jêrbezen (binnenkort zullen) bloeien

Hopelijk tot snel!

Geplaatst:

hallo,

Zou ik ook nog mee kunnen doen met 10 bakken?

Is het een probleem om ze naar mij op te sturen? want het is wel heeeel ver rijden, natuurlijk betaal ik de verzendkosten!

Graag hoor ik nog van je

Met vriendelijke groet Jonna

Geplaatst:

oei we gaan er zo niet komen met 1 pallet want we zitten al ruim 40 bakken over de pallethoeveelheid

tenzij andere niet hun bestelde aantal nodig hebben moeten jullie anders een nieuwe gezamelijke palet aankoop starten

zoals je kan zien heb je dit redelijk snel bij elkaar met andere kandidaten

tis maar een voorstel

Geplaatst:

super,

zou leuk zijn als het toch nog mogelijk is!

Ik hoor graag of het doorgaat en of het een probleem is om het op te sturen

Met vriendelijke groet

Jonna

Geplaatst:

ben ik nu al een geruime tijd het topic aan het volgen en zie nu pas dat er terug een gezamelijke aankoop in de steigers staat...

Ik weet niet wat de status is momenteel maar als er nog ruimte is zou ik graag 25-30 bakken willen mee aankopen...

Mijn 150 frigoplantjes zijn reeds besteld

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...