Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Grondstoffen worden simpelweg duurder, heeft niets te maken met "overal geld uit slaan". Ik hoop dat veel ondernemers de hand in eigen boezem steken, maar ik ben bang dat de kwaliteit van grond gewoon achteruit gaat. Meer troep erin om de prijs laag te houden.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Nou Frank, ik weet niet, soms zit er toch wel een aardige marge op de handel: Philips maakt elektrische tandenborstels (in verre landen...) voor 10 euro kant en klaar in de box en verkoopt ze voor 90 euro (info van een Philips-man). En onze vriend de boer bij Ommen krijgt 30 ct voor een liter melk als het meezit, ik betaal toch echt 1,1 euro.

En zoals applewoman schrijft : waarom zou gewone RHP potgrond nu 10% duurder moeten worden, beetje zwartveen of kokos, beetje mest, beetje zand, plastic zakje eromheen, omzet per vrachtwagen vol... de arbeidsfactor is best wel laag vergeleken met een kwekerij,

Als kleine zelfstandige snap ik ook wel dat er een bedrijf aan zo'n artikel hangt en er gezinnen van moeten eten, maar als consument vertrouw ik het " kosten omhoog" verhaaltje niet helemaal.

Geplaatst:
En zoals applewoman schrijft : waarom zou gewone RHP potgrond nu 10% duurder moeten worden, beetje zwartveen of kokos, beetje mest, beetje zand, plastic zakje eromheen, omzet per vrachtwagen vol... de arbeidsfactor is best wel laag vergeleken met een kwekerij,

Naja, ik hoor van grondhandelaren dat de concurrentie moordend is. Maar ik moet je gelijk geven; ik heb geen inzicht wat het kost om te produceren. Ik weet wel dat er, vooral door de grote bouwmarkten en tuincentra, flinke buyer power wordt uitgeoefend. Dus ik denk niet dat alle grondhandelaren massaal de prijs kunstmatig hoog houden.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

ik wilde onderstaande naar de "oude rotten" sturen maar de PM doet niet wat ik er van wilde dus maar even zo...niet leuk....wilde het niet a publiek melden....

ik wil apsoluut geen medelij wekken of iets van dien aard maar weet me even geen andere manier jullie ( de gebruikers waar ik wat contact mee heb )op de hoogte te stellen....

he inmiddels je de boel hier flink veranderd......

ik heb besloten om te gaan scheiden

we hadden zo ontzettend veel problemen met elkaar en daar kwamen er niet meer uit.....

we hebben er lang en hard voor gevochten en het lukte mij niet meer met alles om te gaan.

het is zwaar en echt ##@@@@##### !!

ik had al erg lang last van mijn gezondheid en was niet meer de blije meid die ik tot jaren geleden was,

ik snap nu dat (alles bij elkaar opgeteld)

het nu gewoon beter is dat ieder op een zo goed en vriendelijk mogelijke manier verder gaat met zijn leven dan wel in een andere situatie

en hoop echt op een goede omgang met mijn (tot nu nog ) man, dat is beter voor die banjers/schatten van ons en natuurlijk voor ons zelf,

van lastig zijn of zwart maken wordt niemand beter....

gek genoeg voel ik me best goed en sterk in mijn beslissing, heb veel lieve mensen om mij heen die me steunen en helpen en ik voel veel liefde en heb het gevoel dat we het echt goed gaan aanpakken naar gelang de situatie het toelaat natuurlijk.

de tuin is voor nu nog toegankelijk voor mij, ik heb de toezegging dat ik zo lang de buurman er blijft wonen ik alle grond mag gebruiken, maar dat houd wel in dat de reeds geplante bomen, struiken, vaste kruiden enz.....ooit moeten verkassen naar een aangrenzend aantal meters verder op....de grond die van mijn ouders is.

daar mag ik de grond gebruiken die "over" is, de paarden staan daar ook en er is nog minimaal een stuk van 20 bij 3 a 4 mtr die braak ligt achter de paardrijbak dus....dan ga ik daar maar verder..... het paardenweiland zal deels plaats moeten maken voor de jonge pruimen bomen van mijn ouders omdat die ook de grond gebruikten van de zelfde buurman,

het plan was tot kort geleden dat ik daar zou gaan wonen met mijn gezin, het was mijn grootste wens en was met grootste plannen bezig...... jaren hebben we er voor gespaard en plannen gemaakt en nu......over........ #####@@@@@#### het is dat ik hier niet kan schelden maar o o wat baal ik en ben intens verdrietig dat het zo gelopen is....

sorry voor de niet leuke mededeling....jullie lezen hier op het forum voor jullie plezier,

maar er zal veel veranderen voor mij en het zal niet te vermijden zijn dat er iets te merken valt in mijn veranderingen op de tuin / up-date's ....

Geplaatst:

Sterkte met alles hier in het noorden zeggen ze DE KOP ER VEUR.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Heftig Thessa, sterkte.

Geplaatst:

Hoi Thessa,

Ik vind het knap van je dat je hier je hart uitstort.

Maar ik heb sinds dat ik lid ben gemerkt dat dit kan op dit forum.

Dus het enige wat ik je wil zeggen schrijf het maar van je af.

Misschien heb je er wel baat bij.

Groetjes Conny.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

lief van jullie, ik lig nog (net) in mijn bed te denken hoe gek en raar te ervaren het is om nu pas weer tot rust te komen en het voeld alsof er een deur open is gegaan die al die tijd veel liefde heeft tegengehouden......ik wil gewoon voor echt iedereen het beste ook voor mijn wederhelfd...die liefde die er was is er nog steeds en helaas hebben de vele diep gewortelde problemen zo veel impackt op mijn leven dat het beter is zo......

maar ####@@@@#### wat komt er allemaal bij kijken

ja moet wel klagen he

ik kan dus de printer niet gebruiken omdat de software niet op mijn nieuwe computer zit en de cd is mee met mijn ...je hoe noem ik hem nu ?....zo ook heb ik de email gegevens niet ...omdat die in de computer zitten die mijn man mee heeft ###############@@@@@@@@@@@@@@###############

ik bedenk me nu.....dit is nog maar 't begin.....####@@@@####

Geplaatst:

Wat een veranderingen en vervelende dingen Thessa! Ik wens je veel sterkte en kracht in al het geregel en gedoe wat nu op je af komt

ps. Deze hoek in de babbeltuin is niet zichtbaar voor niet-leden. Dus het is niet heeeeel erg publiekelijk

Geplaatst:

Heftig Thessa.....ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:

Thessa heel veel sterkte de komende tijd

Geplaatst:

Sterkte! Die printer-software kan ik je wel helpen. Als je het typenummer van je printer op dit forum zet (die staat meestal voorop je printer naast het logo van het merk) geef ik je een linkje van de software.

Geplaatst:

Je wereld op zn kop....nare periode ga je door....sterkte!

Geplaatst:

Hoi thessa,ja zal nog even duren voor je echt alleen verder kan gaan,dingen die je toch nog moet overleggen met elkaar,de advokaat. Bij mij is het dus eind augustus gebeurd,dat mijn man weg wilde,en nog is het allemaal nog niet zo geregeld als ik het zou willen, as maandag wordt de definitieve handtekening gezet,en zijn we definitief gescheiden. Mag per 1-11-12 gelukkig mijn werk weer oppakken. maar alles ging niet gelijk goed persoonlijk hoor,begin n u aan het alleen zijn te wennen.ben woedeed,verdrietig,boos geweest, maar nu begint het zonnetje weer wat e schijnen voor mij. Ook dankzij lieve mensen die me steunde, Daarom omdat ik weet wat er nu allemaal op je af komt, heel heel veel sterkte,maar ook voor jou gaat straks het zonnetje weer schijnen .

Geplaatst:

ps. Deze hoek in de babbeltuin is niet zichtbaar voor niet-leden. Dus het is niet heeeeel erg publiekelijk

he dat is een gerust stelling

Geplaatst:
Sterkte! Die printer-software kan ik je wel helpen. Als je het typenummer van je printer op dit forum zet (die staat meestal voorop je printer naast het logo van het merk) geef ik je een linkje van de software.

he dat is top dank dank !!

bij deze ; HP all-in-one printer-scanner-copier psc 2171

Geplaatst:

@Frank:

dank !! ik ga het vandaag nog proberen !

Geplaatst:

sterkte Thessa,

wat een vervelend bericht... En wat je zegt: er gaat nog een onrustige periode aankomen, maar je komt er sterker uit, weet ik zeker!

Succes!

love life!!

Geplaatst:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=nl&dlc=nl&lc=nl&product=305877&

Daar moet je even je besturingsysteem kiezen (Windows XP, Vista, 7; weet niet wat je hebt) en daarna de "driver" downloaden. Suc6!

helaas het lukt niet, ik heb de 2171 en er staat alleen de 2170 tussen en die ziet ie al maar doet er niets mee....

ik heb wel gegokt welk besturingssysteem....ik weet dat ik windows 7 heb maar of dat 32 of 65? is kan het nergens vinden....

ik heb het ook nog uitgedokterd in de computer zelf, daar kun je een printer instaleren maar daar geeft ie ook aan dat die er al in zit....

maar ...evengoed niets....

nog een idee ?

Geplaatst:

Heel veel sterkte Thessa!! Maar je gaat er goed uitkomen

Mijn klacht valt in het niet natuurlijk... maar is wel ff vervelend nu...

Heb net frituurpan met olie omgestoten en de hele keukenvloer ligt nu vol met olie en het is één grote gevaarlijke glibberbende van kranten (om de olie op te nemen) etc etc...

Weet nu wat mij vanavond te doen staat... had eigenlijk andere plannen...

Probeer nu moed te verzamelen... Ben niet zo dol op schoonmaken...

Geplaatst:

Wat zullen de tegels mooi glimmen!!!

Geplaatst:

Oh gadver Erny!

Heb ik ook ooit gehad. Ik had toen van die tapijttegels liggen, die kon ik nog stuk per stuk onder de kraan houden om ze schoon te maken.

Heb je inderdaad tegels?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.