Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Klaag eigenlijk nooit, maar goed. Soms vragen mensen me waarom ik zo van dieren en plantjes hou. Nou, dat is eigenlijk niet zo moeilijk. Ik heb inmiddels zoveel vervelende ervaringen opgedaan met mensen, dat ik juist meer neig naar flora en fauna. Die kunnen je niet kwetsen, je voor de gek houden en teleurstellen. Afgelopen weekend weer prachtige voorbeelden gehad van hoe afschuwelijk egocentrisch veel mensen zijn en er niet bij stil staan dat ze andere mensen (lees: mij) pijn doen.

Dus laat mij maar lekker tegen de plantjes en de kat praten. Die hebben zich al vaak beter gezelschap bewezen.

aangepast door Gast

Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!

Geplaatst:

Vandaag een van de cavia's bevallen net toen ik niet thuis was alle 4 de jongen dood.

Ik baal er echt van, had me op dit nestje verheugd het was Skittels eerste nestje ze heeft waarschijnlijk niet goed geweten wat ze er mee aan moest.

Geplaatst:

ik klaag vandaag over alcohol. waarom word ik daar zo ziek van?!

Geplaatst:

@Angela

Oh dat is balen zeg! hoop dat mamscavia het wel goed maakt? zielig hoor..

Geplaatst:

nah @Eva, ik heb precies hetzelfde! zou het heersen?

Geplaatst:

Eva & Piroska, blijf eens van die paardenpis van een Heineken en begin met echt niet ziek makend Belgisch bier

Geplaatst:

Ok, na lange tijd heb ik ook weer wat te klagen. Heb ik eindelijk een paar dagen vakantie, ben ik op dag 1 ziek

Good things come in small packages

Geplaatst:

Kippesoep????

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Getver

Kan de geur van gekookte kip als ik 'gezond' ben al niet lijden. Ben er nooit fan van geweest.

Ik probeer nu mijn 1e beschuitje met jam van vandaag. Hopelijk blijft die langer hangen in mijn darmen.

Geplaatst:

Ik klaag dat het te gek voor woorden is dat ik mijzelf moet verdedigen als ik wil dat mijn kind fatsoenlijk in een autogordel zit. De man was behoorlijk gepikeerd toen ik niet wilde dat onze dochter met zijn 2en in 1 gordel zat, want: 'we zijn niet van plan een ongeluk te krijgen'. Nee, wie wel? Ik kan hier zo kwaad om worden

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!

Geplaatst:

Schippersvrouw, zou ik ook boos van worden. Ik zelf ben groepschauffeur voor kinderen die naar 'bijzondere' scholen moeten. En nee, zo ga je niet om met andermans kinderen. Per kind 1 gordel en in een goedgekeurd stoeltje.

Je hoeft zelf geen ongelukken te maken, dat kunnen anderen ook heel goed. Vooral met slecht winters weer.

Klacht bij deze gegrond!

Geplaatst:

Helly dankjewel, je voelt je toch wat een zeur als ze je zo raar staan aan te gapen . Aan de andere kant vergeef je het jezelf nooit als er iets gebeurd...

Kun je je beschuitje binnenhouden? Beterschap hoor!

Geplaatst:
@Angela

Oh dat is balen zeg! hoop dat mamscavia het wel goed maakt? zielig hoor..

Ja hoor ze doet het gelukkig prima.

Geplaatst:

Dank je! Inmiddels zijn er nog 2 beschuitjes achteraan gegaan en t lijkt te houden. Voel me alleen nog slapjes. Traplopen is een crime.

Geplaatst:

Mopperdemopper... zit ik dus alwéér een hele dag op mijn postpakketje te wachten... is sinds een half uur opeens de bezorgstatus wéér veranderd... dit keer naar ONBEKEND !!! ???? What the #*@#k!??

Het was toch echt al sinds zaterdag: Maandag tussen 8.30 en 21.30...!

Toen dacht ik dat het wel tijd werd om eens met de TNTpostpakketbezorging te gaan bellen....: "dit gesprek kost één vijfenzeventig per minuut" WAT???!!! Stroomt er goud door die lijn ofzo??? Snel opgehangen... Tsss dat is dus écht niet klantvriendelijk.... Wat een flutbedrijf.

Toen dacht ik dan maar met de shop zelf te gaan bellen... zij hebben per slot van rekening voor deze trage bezorger gekozen.... tja... maar daar wordt weer niet opgenomen... ook lekker.

Grrrrr... ik hou er niet van om te moeten wachten op iets wat niet komt.... Voel me gegijzeld in mijn eigen huis...

En snap dat dit niet in vergelijk staat tot ziekte en andere écht ongelukkige dingen... maar het irriteert me enorm!!!

Geplaatst:

het is volgens mij echt mijn dag niet vandaag.

Eerst me rijles die niet helemaal wilde,

Wil ik gaten gaan boren in een bak (die je onder je bed hebt) is de boor leeg en oplader nergens te vinden

Kom je er ook achter dat de deksel niet geschikt is voor de koude bak.. Te veel lucht wat er dan door komt terwijl als ik het goed heb begrepen de bak compleet afgelopen moet worden (toch?)

Dan maar in de voortuin werken. Probeer je een struikje eerst maar zo klein mogelijk te maken om te zien hoe groot de wortel ongeveer zou zijn... Zegt je buurman dat het geen zin heeft om dit te doen want het komt net zo hard terug... Tja dat snap ik maar lekker motiverend... GRRR

Ik heb in ieder geval wel weer vulling voor me compostvat. Maar nu....

Mijn man werkt helpt niet in de tuin en heb zelf ook nog 2 kids die aandacht willen en mij lukt het dus allemaal niet.

Zo frustrerend als je ziet dat je nieuwe buren hun tuin zo mooi wordt en jij er al 5 jaar woont en nog steeds zo'n zooi hebt en stiekem al blij bent dat je een stukje in de achtertuin mag gebruiken als moestuin en nu groen licht heb gekregen voor de voortuin.

Geplaatst:

Die Black Monday was toch al geweest?

Erny, helemaal gegrond. Stel dat je werkt en er voor thuis moet blijven. Kost je een hoop geld ofwel vrije dagen. En die shop zal wel op maandag gesloten zijn. Wie weet is de bezorger ook ziek geworden halverwege de rit.. of lekke band, motorproblemen.. je weet maar nooit.

Ilse, toch wel fijn dat je ook je voortuin mag volzetten gebruiken

Aan elk nadeel zit een voordeel. Nu ik ziek ben en in bed lig kan ik de hele dag door laveloos internetten

Geplaatst:

ben zeker blij dat ik de voortuin mag gaan gebruiken.

Het middelste struikje onder het raam was ik dus vandaag mee bezigcimg554265741361203070.JPGcimg554183471361203051.JPG

Geplaatst:

Misschien handig om die tegels omhoog te zetten en als rand te gebruiken(beetje ingraven, dat wel)? Volstorten met nieuwe grond, zaadjes erin en klaar.

Geplaatst:

Erny, ik kan je helemaal begrijpen. Dit is verschrikkelijk frustrerend! Sterkte en ik hoop dat je pakje morgen toch écht komt.

Ilse, houd de moed erin. Als het allemaal slaagt zoals je wilt heb je straks vast een leuke/eetbare voortuin!

Geplaatst:

helly ik ben inderdaad van plan om tegels in te graven. Maar of dat deze tegels gaan worden weet ik nog niet want achter wil ik ook met tegels gaan werken bij de moestuin zeg maar. Maar ja, voordat ik die tegels kan ingraven in de voortuin moet nog wel die wortels eruit en gaat nog wel een hek om me tuin heen komen.

schippersvrouw ik doe me best. Het zal me dag wel niet zijn.

Hopelijk morgen weer mooi weer en dat de buurman even uit de buurt blijft zodat ik kan krijgen of ik de wortels er gewoon eigenwijs uit kan graven ofzo... Maar inderdaad wel het positieve weer: me compostvat is zo goed als vol dus hebben we later wel een keer compost uit eigen vat wat me nog niet eerder is gelukt

Geplaatst:
Mopperdemopper... zit ik dus alwéér een hele dag op mijn postpakketje te wachten... is sinds een half uur opeens de bezorgstatus wéér veranderd... dit keer naar ONBEKEND !!! ???? What the #*@#k!??

http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/onefield.aspx?ofq=klacht+postpakket

Hier kan je als ik het goed heb een klacht indienen.

Succes,

Conny.PostNl

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

...zitten we in de stralende zon na een geweldige ski-ochtend op een prachtige berg met lieve kids en kleinkids te genieten van lekker eten en drinken, waait zomaar mijn servetje op de grond ...

(...is er al iemand een beetje jaloers... )

Geplaatst:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik haat sneeuw en Glühwein, dus antwoord is "Nee" Robo

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.