Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Ik wil ook even klagen over het feit dat ik maar niet van die kl**te bronchitis en astma aanvallen afkom! Nu al meer als een maand spuugbenauwd en puf me rot aan alle inhalers BAH!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Ho i,gebruik je geen pretnison

Geplaatst:

zit in de lucht denk ik, net een longonsteking achter de rug en ook in de weer met allerlei inhalers. Prednison werkt goed maar wel tijdelijk. Sterkte met je longen!

Geplaatst:

in januari een tablet aangeschaf, hartstikke blij mee nog altijd. Vooral omdat deze (asus transformer prime) een handig toetsenbordje heeft! En toen ik hem kocht was het ook de beste tablet op dat moment

Gebruik hem lekker voor school. Als ik iets moet halen van internet heb je dat snel.. en je hebt niet zo'n grote laptop in je tas of op je tafel!

Maarrrr. In ene groene strepen op mn scherm als ik een foto wou maken. Balen.. Want een foto maken van alle dingen die op het bord geschreven staan is een ideaal iets.. Aantekeningen anno 2012

Google vertelde me dat er weinig anders op zit dan hem gratis te laten repareren bij asus.. nieuwe camera, moederbord en nog wat. Maar ben hem dan wel 4 weken kwijt..

4 weken tablet kwijt,

of voor altijd geen camera meer..

Beide is geen handige optie ivm school..

Brr. Shit zooi.

Geplaatst:

of loop hier even langs

Geplaatst:

Ik wil even mopperen over mijn buurman met wie ik samen de tuin doe.

We hebben de tuin nu ruim 2 weken en mij kan je er vrijwel dagelijks vinden en hij is zegge en schrijven nog maar 1x geweest...

Om te voorkomen dat het uitdraait op ruzie ga ik van de week heen om te zeggen dat ik het toch liever alleen doe....ben nu toch al alleen bezig.

De tuin staat op mijn naam dus dat gaat geen probleem opleveren.

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Dat mijn verlof onder voorbehoud dus is ingetrokken en ik vandaag dus werken moet is al de 4 keer dat gebeurd

Geplaatst:

Gem is meestal zo met meerderen een tuin dan er een hard werkt en de andere bijna niet .Wij zijn de tuin samen met mijn beste vriendin en haar man gestart en die kwamen dus ook nooit Roelof en ik deden al het werk.Wij hebben toen ook gezegd gaan we alleen met de tuin verder en mijn vriendin heb ik nooit meer gezien zo onredelijk vond ze ons .Heel jammer dat het bij jullie ook niet werkt .

Geplaatst:

Klopt zonnetje.....en nu houd ik al rekening met hem omdat hij door een spierziekte wat moeilijk loopt.....maar verwachtte toch wel iets meer inzet dan dat wat hij nu gedaan heeft.

En misschien ben ik wel snel met het zeggen tegen hem, maar ik wil voorkomen dat ik me nog meer er aan ga lopen ergeren dan dat ik nu al doe.

Wat mij betreft even goede vrienden, maar dan zonder samen een tuin te hebben.

Geplaatst:

Ook wij zijn een tuin samen met anderen begonnen. Wij hebben heel expliciet afgesproken wat we van elkaar verwachtten. (zoveel avonden en zoveel zaterdagen in de maand op de tuin werken, op een avond in ieder geval water geven en verder onkruid wieden. Altijd even noteren wat je gedaan hebt, zodat we van elkaar weten waar al aan gewerkt is (of waar gewerkt moet worden) Afspraken over wat we gaan verbouwen, wie het zaad koopt, hoe de rest hun aandeel betaald etc)

Doordat we van tevoren zulke duidelijke afspraken hadden was het makkelijker om elkaar aan te spreken.

Dat is zeker een aanrader als je met iemand een tuin doet.

Geplaatst:

Even een klacht tegen m'n zelf: Het schiet niet op als je gaat zitten wachten tot je MilleFleur tomaten rood worden..

Was even vergeten dat ze geel horen te zijn

Geplaatst:

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

nou Dennis zelfs dat had je aan mij kunnen vragen

Geplaatst:

Ben niet zo blij iemand heeft iets aan mijn deur van mijn nieuwe kas gesloopt er is iets afgebroken en nu loopt de deur er steeds uit.Niemand hoort daar te komen als ik er niet ben mijn man hoopt dat hij het kan maken .Maar is heel vervelend dat er steeds iets wordt stuk gemaakt of meegenomen als je er even niet bent .Ga deze keer ook een klacht indienen bij het bestuur .

Geplaatst:

Pffftttttttttttttt, wat kunnen mensen toch moeilijk doen.

Er is nu een perceel te huur op onze tuinen en gisteren er 2 gegadigden komen kijken.

Bijna alletwee ontevreden over volgende.

Bladval wegruimen, vonden ze geen tijd voor te hebben.

Onkruidvrij houden van hun weggetje, wilden er liever gras op laten groeien.

Afwezigheid WC, hebben wel veel bomen, je kan eigen stam(plas)boom uitzoeken

Te duur voor eentje, totaal met sleutel (moet er laten bijmaken, vorige huurde heeft sleutel niet teruggegeven!) nog geen 40€ per jaar, sleutel inbegrepen.

Voor de andere was elektriciteit nodig, snapte hem eerst niet tot ik zag dat die met een elektrische fiets gekomen was

Vandaag komen er weer 3 kijken, benieuwd wat het nu weer zal zijn.

Afwezigheid van waterpark en bijhorende glijbanen?

Afwezigheid fitnesruimte?

Gratis grond gefreesd door Topless dames + massage achteraf

Voor die met een slap handje en een Sjakoche, mannen in ontbloot gespierd strak bovenlijf

Taptoog met volop gratis Palm

Man man man, in wat voor een wereld leven wij....................................

Geplaatst:

....Geef me je adres eens,zoveel extra,s bij een tuin....!!

Geplaatst:

Wat een moeite voor niks.

1 van de 3 is geweest, de andere 2 hun kat gestuurd en zelfs geen telefoontje dat ze niet komen of kunnen.

Die geweest is heeft enkel 1 à 2 uren tijd op zondag en wil kippen houden wat niet mag van de Eigenaar.

Geplaatst:

Waarom willen dat soort mensen een moestuin ...

Bladafval opruimen is een probleem.. Nou succes met je tuin dan? Zucht...

Sterkte d'r mee Bor

Geplaatst:

uhm...

hoe zat het ook weer met die "Gratis grond gefreesd door Topless dames + massage achteraf " aanbieding ? Moet die niet naar Vraag en Aanbod?

Geplaatst:

aangezien ik nog geen hoek heb gevonden waar je een soort happy hok hebben maar wel een klaaghok / bank kom ik even juist mijn positieve gebeuren even vertellen. Wie weet beurt het jullie ook wel op hihi.

Gisteren ging ik knoflooktenen poten en terwijl ik iets wat onkruid weg haalde (moet nog veel meer weg halen hoor maar komt wel)

zag ik dat me spruitjes beginnen te vormen!! het is nog maar mini maar wel erg leuk. Me boerenkool ziet er ook al wel mooi uit.

En dat terwijl ik dacht dat het allemaal niks meer zou worden en me seizoen voorbij zou gaan.

Super toch?

Geplaatst:

Vanmiddag naar de buurman gegaan om te vertellen dat ik alleen verder wilde gaan met de tuin.

Ondanks de teleurstelling die in zijn stem doorklonk....ook wel begrijpelijk....ging hij toch accoord.

Heb uitgelegd dat ik wilde voorkomen dat het uiteindelijk uit zou draaien op ruzie nu ik toch elke keer alleen bezig ben en dat begreep hij wel.

Dus....tuintje is geheel van mij en we blijven even goede vrienden

Geplaatst:

Nou gelukkig dan maar, is veel waard vriendschap.

Geplaatst:

Daarom....we kunnen altijd bij elkaar terecht als er iets is....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.