Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Nog nooit voorgehad, maar gisteren een virus dat uit 6 onderdelen bestond op mijne pc.

Zelfs Veilige Modus ging niet.

Gelukkig eraf kunnen halen met 3 progammatjes.

Niks verloren van wat dan ook, enkel mijn tijd.

3 keer iets van 50 minuten scannen...................................

Geplaatst:

Mijn pc heeft vandaag zijn kuren,continu blijven hangen,gek word je ervan!!

Geplaatst:

opgelicht door mijn ex-vriend... bleh!!

love life!!

Geplaatst:

Geplaatst:

Tja....en dan zit je met een kind met een longontsteking thuis.

Afgelopen nacht wel de huisartsenpost gebeld, maar die vonden het niet nodig haar te laten komen c.q. door te sturen omdat ze door de telefoon niet benauwd klonk....en dat terwijl ik wel aangegeven had dat ik een longontsteking vermoedde.

Nou ja....ze heeft in ieder geval medicatie nu en ik hoop dat ze snel weer opknapt.

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:

Gewoon het verhaal aan de telefoon dan wat aandikken als je zeker weet dat er wel wat is. Zal niet de eerste huisarts zijn die iets verkeerd inschat

Achja, Vervelend sowieso. Hopelijk word ze snel weer beter

Geplaatst:

Daarom gaf ik al aan dat ik een longontsteking vermoedde maar ja.

Ze heeft zelf mijn dochter aan de telefoon gehad en vond haar niet benauwd klinken en dus ondanks de pijn die ze aangaf en het zeggen dat ze het wel erg benauwd had toch geen reden om in te grijpen.

Gelukkig reageerde onze eigen huisarts wel meteen alert en zei hij bij binnenkomst al dat hij een berichtje had gehad en een longontsteking vermoedde...aan de pillen dus.

Geplaatst:

Beterschap

Geplaatst:

Goed bovenop blijven zitten, longonstekingen worden vaak onderschat...

Geplaatst:

... mijn savooiekool is gebarsten door het water van begin oktober

... en dus heb ik ze gesneden om te bewaren en nu is het weer 23 graden en worden ze snel zacht

... en ik heb nog steeds geen zuurkoolpot kunnen kopen om ze in te maken

... en de vriezers zitten ook al vol

... en ik moet van Jeanne steeds maar rode kool eten ...

Geplaatst:

Je kan het ook in lege grote potten in maken(augurk fles).

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Bedankt voor de beterschaps wensen en Erny....ik blijf er zeker bovenop zitten want ze heeft al van kinds af aan bronchitis.

Ze is gisteravond wel weer met haar vriend meegegaan omdat vrijwel al haar kleren daar liggen.....zeer tegen mijn zin in want daar wordt gerookt ..en dat heb ik haar goed duidelijk gemaakt

Vandaag komt ze naar huis en blijft ze ook een dag of wat thuis.

Geplaatst:

Ik wil gewoon even zeuren dat mijn schouder zeer doet. Ze vermoeden kalk in de pees (NEE! Ik wil GEEN verhalen horen over hoe fout dat gegaan is bij anderen!), net foto's laten maken in het ziekenhuis.

Gelukkig gaat mijn baas akkoord met het feit dat ik halve dagen werk. Ik ben nl hartstikke moe doordat ik slecht slaap. Ik mag nl niet op mijn zere schouder slapen.

En het is superlastig dat ik mijn hand niet boven schouderhoogte mag tillen (Weet je hoeveel je doet boven schouderhoogte! Eten, drinken, tandenpoetsen, haren kammen, neus snuiten (ik ben ook nog verkouden).

Maar goed mijn baas snapt dat het allemaal niet zo makkelijk gaat en is zo lief om ook te zorgen voor minder werk.

Ik baal wel dat ik overal hulp voor moet vragen. Gelukkig is de tuin redelijk klaar. Zaterdag moet het plastic van de kas af, maar gisteren boden twee vriendinnen spontaan aan om dat even te komen doen.

En de hele dag heb ik last van mijn schouder, dat is zoooo irritant!

Zo dat was het warrigste verhaal sinds tijden, ik denk dat mijn hersens ook moe zijn.

Geplaatst:

Beterschap Heylane.

Hopelijk merk je snel verbetering

Geplaatst:

Van harte beterschap!!

Geplaatst:

Beterschap voor dochter Gem, en Heylane!

Mijn klacht valt hierbij in het niet: waarom zit het open-trek-lipje van de vleeswarenpakjes altijd rechts als je de hamplakjes links eraf moet nemen of anderom? Ik haat dat...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Mijn klacht valt hierbij in het niet

Maar vind hem wel heel leuk.

Misschien is het een leuke vraag voor dat programma Willem Wever

Geplaatst:

Heylene jij ook beterschap. laat je het weer horen als het beter gaat? ik hoop het voor jullie beiden.

Geplaatst:

heylane beterschap

Geplaatst:

Heylane, beterschap! Ik ken iemand waar het uiteindelijk wel weer goed is gekomen. Dus sterkte ermee.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:

Voor iedereen slecht nieuws; ik hoorde gisteren dat overal de aarde (potgrond, tuinaarde etc.) 10% duurder wordt!

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Serieus? Hoezo overal dan? Afspraken in de "aarde branche"?

Geplaatst:

Dat betekend dat de grondstoffen duurder zijn geworden? De aarde?De Aarde? Of komt de aarde tegenwoordig van de maan?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Tegenwoordig willen ze overal geld uit slaan!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.