Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

Yeahhhh... Gogol is dikke party!!! Veel plezier!!

Geplaatst:

Ja ik verheug mij er op!

Geplaatst:

en 285 kilometer is niks natuurlijk! Das gewoon om de hoek!

Ik ken het niet maar het klinkt als een leuk uitje samen, geniet er lekker van! Ben je alweer beter trouwens?

Geplaatst:

hahaha, nee ja uh, voor hier is dat echt niet ver, boodschappen doen is al 60 km rijden, dus dan is 285 niet echt verschrikkelijk ver.

Ja nee, ik ben wel beter in de zin van dat het beter gaat maar nog steeds niet zoals het hoort. Ik ga vanaf nu mensen verbieden hier te komen als ze kleine kinderen hebben of een virus bij zich dragen want dit is echt horror..

Geplaatst:

Jeetje... toch écht verbaasd net...

Ben al heel wat gewend met Jamie's Schooldinner revolutie (eerst in Engeland). Schoolkids krijgen daar alleen het goedkoopste processed food voorgeschoteld. In Engeland heeft ie met succes het systeem hervormt.

Maar nu probeert ie het dikste/ongezondste stadje van Amerika te hervormen... met heel veel tegenwerking (alsof ie bijvoorbeeld het homohuwelijk komt promoten qua redneckreacties... ).

Afleveringen waarbij je met je mond open, van ontsteltenis en verbazing en afgrijzen , zit te kijken.

Net was er weer een hele erge aflevering... Onder andere moesten de kids (6 jr) groenten proberen te herkennen. Heel simpel, gewoon tomaat, aardappel... dat soort. En... ze herkenden helemaaaaal NIX !!!

Oh... enne de kids mochten op school alleen maar met een lepel eten... De leiding vroeg echt serieus waar ze dan wel een mes en vork voor nodig zouden hebben...

Geplaatst:

WTF? (oops sorry) dat meen je niet! Wat voor ouders hebben die kinderen ??

Geplaatst:

Heeeeele dikke vette! En die koken dus ook nooooooit... Alleen microwave of frituur...

Ouders die hun kids ook alleen pizza voeren... (geen kleur in het eten, alleen bruin bruin en nog eens bruin, geen bruin brood natuurlijk) en niet snappen dat dat qua levensverwachting en levenskwaliteit voor hun kinderen funest is... En die denken dat gezond (vers) eten duurder is en dat als excuus gebruiken voor hun eigen gemakzucht...

(net ook bij dr.Oz een meisje van 16 die 160 kilo weegt! En een vette moeder die daar zogenaamd nix aan kan doen, tja... ze was altijd al dik... )

Geplaatst:

afschuwlijk! En onvoorstelbaar...Ik heb 3 kids groot gebracht, maar echt die weten wat ze eten, en wat ze nodig hebben.. brrrr wat eng dit.

Geplaatst:

Denk wel dat ik het gezien heb, dacht nog aan MTF. Maar de link werkt niet. Er was in het weekend nog meer te zien op dit gebied. Was dit die van de zadenbank?

Geplaatst:

Te triest voor woorden...

Toch kan ik er stiekem wel om lachen

Mijn schoonouders hebben een bio legkippen bedrijf waar ze een open dag hadden

Staat er een (volwassen) vent die tegen mijn schoonpa zegt dat hij ook wel geluk heeft met EN bruine EN witte koeien

Mijn schoonpa keek precies zo naar die man

Waarop hij zegt dat het heel luxe was om gewone melk en chocomelk te hebben zo vlak bij de deur

Wij allemaal lachen dus (we dachten echt dat hij een grapje maakte)

Toen liep die meneer erg boos naar zijn auto en reed zo weg

Waarschijnlijk maakte hij dus geen grapje

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

@appelvrouw : ik denk dat je in nl moet kijken van de vpro, probeer anders hola unblocker eens

Geplaatst:

An je hoela met die hola..(doet het niet bij mij...)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

hoela? naast mn lurven tussen ootje en lapje?

hola heb ik als plugin in firefox, works like a charm

Geplaatst:

Helaas bij mij niet. Ik denk dat ze al weten wie ik ben..ik heb het zo vaak geprobeerd..ook via hide my ass...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Ja ik zag t ook. Stond ervan te kijken!!

Zie hier medeforummers; nu leren we van onze Guus nieuwe feiten

http://www.fragariaholland.nl/publicaties/belg-fruitrev_phytophthora.pdf

Ja allicht leer je iets van mij, phythoftra cactorum om precies te zijn, loop tenslotte stage bij een aarbeienplanten kwekerij, kan mooi veel werken, volgende week beginnen we met 150 hectare aan planten te rooien.

Omdat het kan.

Geplaatst:

150 ha ? écht ? moet dat geen 15 zijn ? ( ook al groot zat )

Geplaatst:

Iemand tips om de branderigheid van het snijden van pepers van/uit je handen te krijgen? Ik ben zo stom geweest het zonder handschoenen te doen.

Ik heb inmiddels mijn handen meermalen gewassen, ingesmeerd met olie en gewassen en inmiddels ook alweer gedouched, maar het zit er nog steeds in mindere mate op

Geplaatst:

Echt wassen met olie,ga daar dan maar even bij zitten.

Elke keer meer olie erop.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Het was de Bulgarian Carrot peper trouwens, een heilige koe op de scofield schaal. Aanrader voor mensen die van heet houden

Geplaatst:
Iemand tips om de branderigheid van het snijden van pepers van/uit je handen te krijgen? Ik ben zo stom geweest het zonder handschoenen te doen.

Ik heb inmiddels mijn handen meermalen gewassen, ingesmeerd met olie en gewassen en inmiddels ook alweer gedouched, maar het zit er nog steeds in mindere mate op

Heeft bij mij 3 dagen geduurd.....in melk leggen???

Geplaatst:
150 ha ? écht ? moet dat geen 15 zijn ? ( ook al groot zat )

Neeje volgens mij heb ik het ook fout ook moet volgens mij 200 hectare zijn, werkt volgende week 450 man.

Omdat het kan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.