Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik denk dat als je buiten je rookgroente teelt, dat al die hennep niet fijn is in de buurt...
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Klopt, maar ja. Ook met zaden kun je de bloeitoppen nog gewoon roken. Zaadjes eruit en door de muesli ofzo (is tenslotte een superfood zeggen ze), niet mee verder kweken. Want bestoven door een variëteit die geselecteerd wordt op lengte en niet op thc hoeveelheid.
Geplaatst: 20 minuten geleden20 min 1 uur geleden, appelvrouw zei:In Nederland worden er duizenden hectares landbouwgrond bebouwd met industriële vezelhennep. Daarvan al minstens 2000 hectare in de provincie Oost Groningen. Dit is oa voor isolatiemateriaal voor in de bouw.Het was helemaal niet mijn bedoeling om zo'n discussie aan te slingeren.Maar wat wel soms gebeurt, is dat midden in een legaal hennepveld en stuk rookveld wordt aangelegd, het verschil is erg klein.En die politiedrones was een grapje, wat daarop inspeelde.Zoals ik al scheef, voor de boeren zijn deze velden een mooie manier om wisselteelt toe te passen en tevens te verdienen aan de verhuur van hun land.Ze hoeven er zelf niet naar om te kijken, alles wordt geregeld door de henneptelers.Het enige, wat wij persoonlijk dan weer jammer vinden, is dat het zo hoog wordt, dat we de reeën op de velden niet meer kunnen zien.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.