Geplaatst: 23 juli 201312 j Brrrrrr, blij dat we dat hier niet hebben Wat regen heb ik geen bezwaar tegen, maar op onweer zit ik niet te wachten, ben als de dood van onweer
Geplaatst: 23 juli 201312 j Ook op vakantie moet er gewerkt wordenZo Guus,Hebben jullie een muurtje gebouwd met die Legoblokken ??? Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 23 juli 201312 j Jeeeeeeeetje, zijn jullie daar in Limburg al verzopen? En wij krijgen weer niets Tot nu toe hier (uiterste zuidpuntje) nog geen spatje gevallen.....het rommelt en bliksemt wel steeds aan Belgische kant.
Geplaatst: 23 juli 201312 j Zo Guus,Hebben jullie een muurtje gebouwd met die Legoblokken ???Nee dat niet geen tijd voor en dan worden savonds de kratten gejat. Omdat het kan.
Geplaatst: 23 juli 201312 j Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, dan ben je het statiegeld voor de terugweg kwijt. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 30 juli 201312 j Klimop weghalen?http://www.dumpert.nl/mediabase/6555723/4aa87167/klimop_verwijderen_doe_je_zeau.html > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 30 juli 201312 j schitterend !! dan komt er vanzelf wel weer een keer een filmpje op lachen met homevideo's waar gelijk de hele muur mee naar beneden komt
Geplaatst: 31 juli 201312 j gelijk de hele muur mee naar beneden komtJa, daar zat ik ook op te wachten "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 5 augustus 201312 j Na een zeer heftig weekend, mag ik vandaag mijn mannetje weer ophalen uit het ziekenhuis. Totaal onverwacht kreeg hij vrijdag een hartinfarct.....door dat we er snel bij waren, kon hij snel gedotterd worden, en is de restschade minimaal gebleven. Hij zal nu een revalidatie project in gaan, zal zijn tijd nodig hebben, vind het best eng allemaal......maar ben blij dat hij thuis komt.Dacht eerst dit bij de klaagbank te zetten, maar nee, ik klaag niet, ben veel te blij dat het goed afgelopen is, had ook anders gekund! En mijn tuin? Daar ben ik al effe niet geweest......geen idee hoe het erbij ligt zonder wateren....maar, niet belangrijk nu!
Geplaatst: 5 augustus 201312 j jootje sterkte! en rustig aan weer alles opbouwen dan kan het maatje nog jaren mee!zal idd wel heel erg schrikken zijn geweest Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 5 augustus 201312 j Zo Jootje, Wat een weekend heb jij gehad zeg.Dat is zeker schrikken, maar wat fijn dat jullie er snel bij waren.Nu maar rustig bijkomen samen en genieten van elkaar.Veel sterkte de komende tijd. En ach die tuin wacht wel. Groetjes,Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 5 augustus 201312 j Goh Jootje!! Alles op zn kop ineens! Beterschap voor je mannetje, en die tuin die komt wel weer.....eerst belangrijkere zaken inderdaad.
Geplaatst: 5 augustus 201312 j Vervelend en schrikken zeg! Gelukkig dat het niet in z'n slaap is gebeurd.. Beterschap voor je man! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 5 augustus 201312 j ontzettend veel sterkte samen, hopelijk zal het snel beter gaan. Heb je wat steun en hulp in de buurt? zodat je dit niet allemaal alleen of met zijn tweetjes hoeft te verwerken ??anders.... be my guest!De tuin is nu even een ander chapiter dat komt wel weer eerst goed rustig aan doen hoor !!
Geplaatst: 5 augustus 201312 j Sterkte, dat is behoorlijk schrikken geweest Voor mijn hobby, het kleinschalig grootbrengen van guppy vissen, wil ik bolletjes eigeel gaan bewaren in de vriezer. Vraag: Kun je eigeel goed bewaren in de vriezer?
Geplaatst: 11 augustus 201312 j Vraag: Kun je eigeel goed bewaren in de vriezer?Ik zou niet weten waarom niet. Ik gooi altijd alles in de vriezer, van kwark via olijven naar vliegenmaden en meelwormen.Gewoon proberen "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 12 augustus 201312 j oh Jootje, wat zal je geschrokken zijn! Wat een geluk dat hij op tijd in het ziekenhuis was. Heel veel sterkte de komende tijd.
Geplaatst: 12 augustus 201312 j Uitgerekend nu ik met vakantie ben rijpen mijn tomaten stuk voor stuk af
Geplaatst: 12 augustus 201312 j Sterkte, dat is behoorlijk schrikken geweest Voor mijn hobby, het kleinschalig grootbrengen van guppy vissen, wil ik bolletjes eigeel gaan bewaren in de vriezer. Vraag: Kun je eigeel goed bewaren in de vriezer? Waarom zou je ze eigeel voederen, gewoon babyvoerpoeder gaat perfect ) Eigeel gebruikte ik gewoonlijk alleen maar voor labyrinthvissen vanwege hun grootte...maar op invriezen van eigeeel terug te komen, eiwit is gewoon simpel, in ene zakje kwakken en invriezen, niks mis mee... Eigeel is een ander verhaal, als je dat zo in de diepvriezer doet dan vlokt het en wordt een vaste stof..vraag mij niet waarom, heb net een halve fles riesling soldaat zitten maken bij de grill dus mijn denkvermogen is enigzins aangetast:)) Normaal vermeng je eigeel met dat wat je er mee wilt doen (zoet of hartig verwerken) dat betekent goed roeren met wat zout erin (niet goed voor guppies en aanverwanten) of verroeren met suiker en invriezen......dan heb je de grootste kans dat het vloeibaar is na ontdooien. Ik heb wel eens gehoord ven liefhebbers die eiedooiers drogen, verpulveren, invriezen en recht uit de vriezer gebruiken. Vind je het niet erg dat het eigeel gaat vlokken dan verdeel ze in ienieminie porties die je na het ontdooien gewoon met de lepel fijnwrijft voordat je ze in het water mikt... Je kunt het eigeel natuurlijk ook met demwater vermengen, invriezen in blokjes en gewoon blokje eruit halen, ontdooien en bij de guppies kwakken ) MVG Danuta (die haar bed gaat opzoeken....) MVG Danuta
Geplaatst: 12 augustus 201312 j Jootje.... ik ben blij dat het zo goed is afgelopen.... de schrik zit er nu nog goed in maar je krijgt nog een aftershock en moeilijke tijden ook al zijn jullie op de goede weg maar ik weet zeker dat jullie dit met liefde, humor en gezond verstand allemaal kunnnen overiwnnen en die tuin, ach die komt wel weer... MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 16 augustus 201312 j Jahh...de bomenman is er, bijna klaar nu, heeft een hulp bij die gelijk even heel de weide opgeschoond heeft...intussen zijn er 1 kers, 2 appelbomen, 3 oude kwetsenbomen waar geen fruit in hing gesnoeid en zijn ze bezig met mijn lievelingsappelboom....... Kers is gehalveerd, open gemaakt en ik de hoop volgend jaar eens mijn eigen kersen op te kunnen eten en ze niet te moeten offeren aan de merels en co.........grote dikke bloedrode superzoete jongens, die altijd voor mijn neus worden weggekaapt of buiten mijn bereik zijn. Dan in het najaar nog mijn 3 kwetsenbomen waar wel fruit in hangt, en nog een paar bomen die wat gewicht eruit moeten hebben wegens gevaar van breken in de winter als er veel sneeuw valt. Ik ben zo blij dat ik deze man gevonden heb (en nog kan verstaan ook ) Misschien volgend jaar nog de walnootbomen maar daar komt dan nog wel wat bij kijken wat dat zijn echte big boys dus daar moet zo een hoogwerker bij gezet worden ) Aan het 'gras' kun je zoien hoe droog het geweest is bij ons de laatste tijd, in die gele massa beginnen gelukkig al weer kleine groene sprietjes hun kopje te roeren dus hopelijk met behulp van nog een paar buitjes is alles weer groen over 3 a 4 weken. MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 17 augustus 201312 j special voor de mannen:visueel recept voor 'n lekkere aardappelsalade...... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 18 augustus 201312 j Ehm, ze play backen... Deze drie dames zingen wel echt, maar of het over aardappelsalade gaat?
Geplaatst: 18 augustus 201312 j ff on topic blijven folks: http://www.youtube.com/watch?v=Pg8UAA2ccHw (edit: erg hè....) 19 augustus 201312 j aangepast door Gast
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.