Ga naar inhoud

Wat heb je net gegeten? (uit eigen tuin) #2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Broodjes Irakeese Döner (had m'n zus gekregen van een Irakeese collega ) met wat slablaadjes en bosui uit de tuin en komkommer en tomaat uit de winkel, en natuurlijk een flinke klodder knoflooksaus.

Geplaatst:

Spinazie! Dat heb ik normaal nooit in de tuin omdat ik het altijd heel vies vond. Tegenwoordig doe ik het weleens door een raw-smoothie dus toch maar gezaaid. Het doet het echter zo goed dat ik wel wat meer moest oogsten dan af en toe een handje. Vandaag me er dus toch maar aan gewaagd....en het was super lekker. Niet die vieze spinazie geur/smaak die ik kende, maar het was lekker mild van smaak. Ik maakte er lasagne mee en de kinderen en mijn vriend vonden het ook heel lekker.

Volgende week weer een keer oogsten dus.

Zou ik nou ook weer een keer snijbiet proberen te kweken?

Geplaatst:

Pasta met oerprei en groene kruiden, knoflook, tomaatje, gerookte makreel en kappertjes. Toet Turkse yoghurt met rabarbermoes

Geplaatst:

Kippensoep met daarin maggi, selderij en peterselie uit de tuin, zelf gebakken brood met daarop kruidenboter met daarin daslook, bieslook en knoflookbieslook uit de tuin

Geplaatst:

Dat ziet er heerlijk uit JO!

Wij hadden bosasperges gegeten, gekregen van de buren. We hoorden dat zowat het hele dorp in het bos loopt om ze te plukken..wel gezellig, maar wij blijven lekker thuis en genieten van andermans pluk..ze plukken allemaal teveel en geven de rest aan de Hollanders

Vers gemaakt mayonaise erbij..mmmm

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
morgen eerst nog proeven, als het OK is zal ik het recept posten.

En was hij lekker??? Kan het ook met kippeneieren, zou niet weten hoe ik hier aan eendeneieren zou moeten komen

Ben ook heel benieuwd naar het recept dus

Geplaatst:

spinazie a la creme met een braadworst uit Zelhem

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

vissoep met wat eigengemaakte pesto erdoorheen.

De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...