Geplaatst: 7 mei 201312 j Auteur Dank! de verjaardag was tot nu toe rustig en naar wens. Tot half twaalf in bed liggen lezen, iets wat ik heerlijk vind in de morgen( ontbijtje met ei en koffie én thee op bed) omdat het regende. Daarna naar het bos..mooie wandeling, de eerste orchidee gezien en takken geknipt voor de doperwten bij de houtkap.Vanmiddag met hulp van Lie en de Spaanse connectie planten in de kas gezet, pepers in potten, tomaten en paprika in de volle grond. Asperge-quiche gegeten..de tuin gaf me ook een kadootje: een kg asperges...visite, lekker eten, glaasje rosé..wat wil een mens nog meer We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 juni 201312 j Hallo Allemaal, Als alles goed gaat dan staat onze blokhut volgende maand op onze tuin.Hier alvast een voorproefje van hoe het eruit gaat zien.Ik heb nu een foto van 28-04-2013 gebruikt om zelf alvast een idee te krijgen. Zo was het toen.En dit wordt het volgende maand. Alleen ziet de tuin er dan stukken beter uit, hihihi. Groetjes,Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 18 juni 201312 j geen kantensteker gekregen... was gisteren jarig, weer geen kantensteker gekregen, wel een loeplamp gelukkig wegens
Geplaatst: 18 juni 201312 j felizieflappies dan nog rob0 Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 18 juni 201312 j was gisteren jarig, weer geen kantensteker gekregen, wel een loeplamp gelukkig wegens Nog van Harte Gefeliciteerd Rob O. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 18 juni 201312 j Gefeli facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 22 juli 201312 j Hierbij enkele foto's van een trotse oma en opa.Een heel bijzondere ervaring onze eerste kleinzoon.Een beetje vroeg maar hij doet het hardstikke goed.We kunnen hem dag en nacht volgen op de webcam van het ziekenhuis. En aangezien mijn dochter een hondentrimsalon heeft, leek ons een Sint Bernhard (met baby ipv rum) een leuk alternatief. En als rechtgeaarde klus-opa maak je die natuurlijk zelf.
Geplaatst: 22 juli 201312 j hé jos...van harte gefeliciteerd met de kleine roan!!!en genieten he Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 22 juli 201312 j Gefeliciteerd Jos! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 22 juli 201312 j Van harte gefeliciteerd! Leuk hoor Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 22 juli 201312 j Proficiat Jos! en de vrow, dochter en sjoenzoon netuurlik ouch! Leuk ineingeknutseld dee hoond
Geplaatst: 22 juli 201312 j Gefeliciteerd! Wat een tevredenheid straalt er van die fotooz af... En zeker goed geknutseld!! (gat in de markt?? )
Geplaatst: 22 juli 201312 j Auteur Proficiat met kleinkind Roan Jos & vrouw...coole naam, Roan We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 juli 201312 j Hallo Jos, Gefeliciteerd met de kleine Roan.Hoeveel haast had de kleine man, als ik het vragen mag ??? Groetjes,Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 22 juli 201312 j Allen bedankt voor de fijne reacties.Het was de eerste dus alles is (weer) nieuw.We hebben natuurlijk meegeleefd en meegewerkt in de voorbereiding. Maar, Conny, het was toch een verrassing toen hij zich zes weken eerder dan verwacht aankondigde.De Sint Bernhard was al ruim een maand klaar. Alleen de naamplaat was nog blanco Verder doet hij het goed, hij heeft zijn dipje in het gewicht al overwonnen en komt dagelijks goed aan. Zo gewoon en toch zo bijzonder.
Geplaatst: 22 juli 201312 j Zes weken te vroeg, dat zat niet echt in de planning. Maar voor je dochter is de zwangerschap nu met die warmte gelukkig achter de rug. Wat fijn dat hij nu lekker aankomt. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 23 juli 201312 j Gefeliciteerd, Jos! Geniet ervan. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 23 juli 201312 j proficiat hoor !! en wat is nu het volgende knutselproject ?? Iets leuks voor Roan ??Zou geweldig zij natuurlijk als opa dat gemaakt heeft, die hond is echt supercool
Geplaatst: 23 juli 201312 j Gefeliciteerd, Jos. Lijkt me geweldig om opa en oma te worden. Die hond is echt super! Geniet ervan!
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat greetje jarig is zometeen.....en ze heeft iets met olifanten dus.....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.