Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan moet je toch al wat betere en zachtere grond hebben want je moet denken is wel een elektriche he en denk ook weinig pk.Dus denk er nog maar eens overna.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:
Krijg nou tieten, daar staat een grondfrees voor 69 euro. Dan ga ik die halen.

Deze heb ik al een aantal jaren. Werkt goed, maar op elektra.

Kan hem dus alleen thuis in de tuin gebruiken en niet in de moestuin, daar heb ik geen stroom

Kijk ook eens op MP daar staan ze ook, misschien goedkoper dan een nieuwe bij de lidl.

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Weten jullie dat er aanbieding is, met fruitstruiken en bomen bij de Karwei

Bomen 4,99 euro

gewonen struiken 2.99 euro

luxere struiken 3.99 euro

Dus ik heb gelijk maar een framboos, rode en witte bessen een Tayberry ( geen idee wat het is, lijkt wel een langwerpige framboos) en een braam gekocht.

De karwei is volgens mij s'avonds geopend en de aanbieding gaat morgen in, alleen hier stonden ze al,,,,,,,, en ik kon ze dus niet laten staan.

groetjes Natalie

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Weten jullie dat er aanbieding is, met fruitstruiken en bomen bij de Karwei

Bomen 4,99 euro

gewonen struiken 2.99 euro

luxere struiken 3.99 euro

Dus ik heb gelijk maar een framboos, rode en witte bessen een Tayberry ( geen idee wat het is, lijkt wel een langwerpige framboos) en een braam gekocht.

De karwei is volgens mij s'avonds geopend en de aanbieding gaat morgen in, alleen hier stonden ze al,,,,,,,, en ik kon ze dus niet laten staan.

oh mooi, ik zocht nog een paar struiken! dank voor de tip!

Geplaatst:

Nouja zeg een mp Advertentie: 432058929 4 jaar oude appelbomen voor 2,75 echt een kans om eens flink je slag te slaan en een appelboomgaard optezetten, in Gelderland maar is eindje rijden wel waard.

Nog mooie soorten ook

Jonagored

Dacosta

Goudreinett

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Nouja zeg een mp Advertentie: 432058929 4 jaar oude appelbomen voor 2,75 echt een kans om eens flink je slag te slaan en een appelboomgaard optezetten, in Gelderland maar is eindje rijden wel waard.

Nog mooie soorten ook

Jonagored

Dacosta

Goudreinett

Alleen doen als ze niet uit een boomgaard komen. Die zijn niet rondgestoken en hebben daardoor grote kans om dood te gaan. Dus alleen kopen als ze niet geplant geweest zijn!

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Ja ze Komen wel uit een boomgaard maar 4 jaar oude fruitbomen kunnen toch gewoon normaal verplant worden die zijn niet bijzonder diep geworteld ofzo.

Tuurlijk is rond gestoken beter, maar ik verwacht dat je deze vrij eenvoudig kunt verplaatsen en dat opnieuw aanslaan een zeer grote kans heeft.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

ik heb net bij de Aldi in ieder geval wel de koemestkorrels, rabarber plantjes, , knoflook en sjalotjes gehaald

en 8 zakken compost bij de fixet van 25 liter, 4 halen, 3 betalen

nu ben ik er echt even klaar mee wat betreft kopen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...