Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daar huur ik 50 m2 tuin voor!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Daarkoop ik een honkbalknuppel voor waarmee ik wijsneuzen kan slaan, die Jasmin zitten te plagen

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Daarkoop ik een honkbalknuppel voor waarmee ik wijsneuzen kan slaan, die Jasmin zitten te plagen

Lief, maar ik kan wel tegen een stootje...

Ho ho, Jasmin begon he, met d'r kettingzaag en d'r gesnoeide aardbeien en daar zeg je weer niks van he Hansje Womanizer!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Compostversneller te koop bij de lidl, vanaf donderdag 14 april. € 3,99, en nog diverse soorten mest en ook weer potgrond.

Is die compostversneller handig? Wie heeft dat al eens gebruikt?

• 2 weeks later...
Geplaatst: (aangepast)

Ik had nog geen standaardwerk over groente, en laatst hadden Nicolette en Koert het over de groente en fruit encyclopedie...

1001004004918083.jpg

Ik keek eens bij Boll.com... en bedacht dat dit even nog in de koelkast mocht blijven... http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/groente-en-fruit-encyclopedie/1001004004918083/index.html Nog net geen vijftig euro... 46,50

En toen was ik vanmiddag bij Intratuin... 9,95 dat kan je nog wel eens in een opwelling doen.... gedaan dus... Ik heb lekker in het zonnetje in de tuin gelezen... en straks steeds weer verder lezen...

(gewoon exact dezelfde hoor: hard-cover uit 2009)

Nog meer liefhebbers om het boek tegen kostprijs+verzending toegestuurd te krijgen? Ik weet nl. niet of het bij elke Intratuin nog verkrijgbaar is...

aangepast door Gast
Geplaatst:

Oh!! Ik ben al twee jaar op zoek naar een betaalbaar exemplaar. Ik leen nu uit de bieb. Lagen er nog meer? Dan ga ik er dinsdag éen halen.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
Het was de inmiddels bij jou bekende Intratuin:Amsterdamseweg.

Bij de kassa's.. in een rekje. Je wet wel zo'n rekje naast de wachtende rij mensen.. om ze nog ultiem te verleiden tot impulsaankopen...

Ja, nog een stuk of drie, vier...

Dan ga ik morgen tegen al mijn principes (voor wat die dus waard zijn) dat boek halen.

Oh gruwel, op 2-de paasdag naar de intratuin.

Even opgezocht: ze gaan om 10 uur open, dan sta ik voor de deur, loop naar de kassa en ben om 10.05 weer buiten.

Geplaatst:
Ik had nog geen standaardwerk over groente, en laatst hadden Nicolette en Koert het over de groente en fruit encyclopedie...

1001004004918083.jpg

Ik keek eens bij Boll.com... en bedacht dat dit even nog in de koelkast mocht blijven... http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/groente-en-fruit-encyclopedie/1001004004918083/index.html Nog net geen vijftig euro... 46,50

En toen was ik vanmiddag bij Intratuin... 9,95 dat kan je nog wel eens in een opwelling doen.... gedaan dus... Ik heb lekker in het zonnetje in de tuin gelezen... en straks steeds weer verder lezen...

gaaaaaarrggghhh!!! en ik was net bij de intratuin en dacht k sla de boeken maar over want ze hebben toch niks interessants!!!!! GRMPF

Geplaatst:

1001004004918083.jpg

gaaaaaarrggghhh!!! en ik was net bij de intratuin en dacht k sla de boeken maar over want ze hebben toch niks interessants!!!!! GRMPF

Ik ga morgen. Als je wilt kan ik er wel 1 voor je meenemen. Kost natuurlijk wel 6,75 aan verzendkosten maar dan is het boek nog spotgoedkoop. Ik zoek al een jaar maar kan zelfs 2-de hands niets onder de 40 euro vinden.

Geplaatst:

10 euro Daar kan je niet voor sukkelen, voor ieder die nog een moestuin boek zoekt: aan deze encyclopedie heb je wat. Misschien iets voor jou dennis?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...