Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 3 weeks later...
Geplaatst:

In Almelo, bij de gemeente weer gratis compost op te halen

Zelf zakken en een schep meenemen.

Ze doen dit 2 keer per jaar, in het voorjaar en nu dus in het najaar.

Vandaag iets van 20 zakjes op gehaald.

Het moest 2 uur in de auto blijven staan, omdat ik aan het werk moest.

Kom ik terug en stap in de auto, leek het wel een kippenschuur, zo stinken,

Dus ik denk dat er kippenmest door heen zat.

Inmiddels alle zakken geleegd in de moestuin.

Donderdag nog wat halen en dan direct weg brengen en uitstrooien.

Geplaatst:
De gewone kristalsuiker is deze week in de aanbieding bij de Aldi, van 0,79 naar 0,69 per kilo.

Even a broken clock is right twice a day

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Waarom te groot voor je Jorieke, ik vindt dat praktische maat niet zozeer voor weck als bv de dingen op zoet/zuur

augurken, uitjes, pompoenen, komkommer ook gebruik ik die maat voor vruchten op drank en ook rabarber, gaat tenminste wat in.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

aardamandel heb ik op mijn lijstje staan, iemand ervaring ermee?, klinkt namelijk heel interessant, denk dat ik ze volgend jaar zeker ga proberen, als ze vies zijn lusten mijn varkens ze wel!

Geplaatst:

Schijnt echt notig smaakje te hebben hazel/amandelnoot, lijken mij wel kleine knolletjes wat mischien gepriegel opleverd met schoonmaken en je hebt er denk ik veel nodig, volgens mij heeft Jorieke ze maar of ze ze al gegeten heeft ?

Naast diverse recepten is er ook een of ander typisch alcohol drankje er van te brouwen.

De plant ziet eruit als gras, sprieten dus.

Geplaatst:

eerste wat ik lasb op je link alchol vrij, dat heb ik dus niet goed onthouden vindt het wel een beetje typisch vreemd drankje, maar wie weet heel lekker

en dan de reaktie van diegene die moest kotsen na twee glazen ervan.

Geplaatst:

ik ben juist erg nieuwsgierig!

morgen even naar de toko toe, zien of ze er aardnoten hebben....kan ik alvast even proeven

Geplaatst:

Ik vond ze wel lekker. Heb er niet veel gegeten, maar een stuk of 2 Dit omdat ik nog meer wil kweken volgend jaar, en de oogst van dit jaar dan dus weer gepoot moet worden.

Ze waren wel heel klein, maar dat kwam denk ik omdat ik ze in een pot had staan. In de vollegrond heb ik ze niet meer terug gevonden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...