angela Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Heeft er nog iemand meer wat problemen met het forum?Gisteren bleef het maar laden.Vandaag had ik moeite om erop te komen.En er komen bij mij steeds oude topics naar boven als ongelezen maar waar al heel lang niet op gereageerd is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Klopt gisteren was er geen doorkomen aan.Heb Jorieke gemaild daarover, daarna werd het beter.Vandaag gaat het prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 We gaan het even in de gaten houden. Ik begreep dat er gisteren inderdaad wat problemen waren bij de webhoster. Dat van de ongelezen (oude) berichten kan ik niet meteen verklaren, maar kunnen we na de kerst even uitzoeken als de problemen aanhouden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 De SQL-server was traag gisteren. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Even ter (waarschijnlijk overbodige) info:Heb gisteren gedurende de middag/avond/stuk nacht regelmatig forum gecheckt en ik heb nergens last van gehad. En de "naar boven komende oude topics" waar Karin het over heeft, zouden dat de verplaatste Moestuinforumdagtopics 2012 misschien kunnen zijn geweest? Die waren opeens vorige week weer in beeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karins70 Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Ik kon al twee dagen niet meer inloggen en ook een nieuw wachtwoord aanvragen lukte niet, geen enkele reactie. nu maar een nieuw account aangemaakt om toch te kunnen reageren. Dit werkt wel goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts