Conny Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Dat pindakaaspothuisje zou ik heel graag willen hebben.Voor de vogels op de moestuin.Ik heb er al 1 hangen op het balkon.Die is heel erg in trek. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Jorieke123 Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Geplaatst: 11 maart 2013 Top Conny, ik zet hem op jouw lijstje. Ik zat nog te denken dat ik ook wel vet kan smelten met zaadjes er in enzo. Om er een lege pot mee te vullen. Maar ik weet nu al dat ik dat dan 1 keer doe, en daarna wordt het een vieze bende en hangt het ding daar maar Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Geplaatst: 11 maart 2013 Ik heb ook nog heel wat kleine potjes van Hak staan. Niet die allerkleinste, maar ook niet de grootste. Snappie? 300 ml inhoud denk ik? Zou ik na moeten meten. Ik vind ze erg fijn voor jam (deksels hebben zo'n klik ding in het midden), maar ik heb er VEEL! Dus mocht iemand er wat willen? Misschien heeft iemand nog een pak stofzuigerzakken liggen ofzo? Je weet wel, als je een nieuwe stofzuiger koopt maar nog wel wat zakken van het oude merk hebt liggen. Heel toevallig En dat dat dan heeeel toevallig zakken zijn die in onze Bosh Logo 1600W kunnen? En kipkruiden van Silvo komen ook goed van pas! Mocht iemand nog iets zoeken om te ruilen... zeg maar Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Piroska Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Hoi Jorieke, Ik ben erg geïnteresseerd in je Sint Jans-ui en oerprei, die laatste zag ik in je post maar niet in je lijst maar ik kan er overheen kijken. laat maar horen wat jij nog nodig hebt en/of kijk nog even in mijn ruillijst.. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Jorieke ben ik weer!Ik moest van mijn moeder vragen of je nog speklapjes hebt met zwoerd?
Jorieke123 Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Geplaatst: 12 maart 2013 Ik heb helaas geen oerprei meer Piroska. Ik kan je er later dit jaar wel wat broedbolletjes van sturen? Wat ik over had (en niet meer in het strakke rijtje paste ) heb ik in potjes gedaan en die zijn nu 'verkocht'. Sint Jansui heb ik nog wel voor je, ik zet het op de lijst. Krijg je daar gewoon wat extra van Angela: Ja hoor, kan geregeld worden! Meer mensen die de speklappen graag met zwoerd hebben? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Wist niet dat ze ook zónder zwoerd bestonden... Dus Ja, graag, mijn speklapjes graag mét zwoerd...
Piroska Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Alleen st Jansui is prima! Oerprei later opsturen is niet handig, ik ben dan verhuisd en die post komt nooit of heul erg laat aan .. Wat wil je er voor terug hebben ? http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
HuubvG Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 @ Erny, ik besef nu voor het eerst dat er ook lap en spek aan speklap zit. Je zet de mensen aan het denken. @ Jorieke, graag de speklappen zonder zwoerd.
Erny Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Zonder zwoerd wordt het een sláppe lap... Sorry Jorieke voor je topic-vervuiling...
Conny Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Jorieke die speklapjes voor mij mogen ook met zwoerd. Trouwens gaat het uitbenen met ons erbij nu eigenlijk nog door.Zo niet wil je dan foto's maken van het geslachte varken ?? Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Eva Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Hey Jorieke, zou ik mijn verlanglijstje bij jou nog wat mogen uitbreiden? - Egyptische ui- Welsh onion planten- ananassalie- aloë vera uitlopers- oerprei
HuubvG Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 @Jorieke, de stofzuigerzakken heb ik niet liggen maar ik zal zorgen dat ze bij jou komen te liggen in ruil voor vlees, oké? Het is toch Bosch logo?
Jorieke123 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 Ik noteer het voor iedereen! @Conny: Nee, we gaan niet uitbenen op die zondag, dat is net even wat te druk vrees ik. Ik hoop al dat we het überhaupt op tijd afkrijgen Ik zal foto's maken! @Eva: Oerprei heb ik niet meer voor je, maar ik kan je later dit jaar broedbolletjes sturen. De rest heb ik voor je genoteerd! @Huub: Tof Het is de Bosh Logo 1600W een vrij kleine stofzuiger. Ik heb altijd de donker-oranje pakken van de AH, daar staat op: Type Bosch/Siemens D/E/F/G/H. Geen idee of die zelfde info op andere merken/verpakkingen staan? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 Oh, voor ons kuikenvoer hebben we ook melkpoeder nodig. Maar dan geen creamer, want dat is blijkbaar niet gemaakt van melk Ik neem aan dat het verder niet uitmaakt of dat nou mager, of niet-mager is. Of dat dat spul voor baby's ook goed is. Ik neem aan van wel. Misschien dat iemand hier...? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
thea Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Toen wij kuikens hadden ging ik leg meel in de koffiemolen zeer fijn malen.Volgens mij kan je dat ook met je graan doen en dan een gekookt eitje erdoor. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Jorieke123 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 Ze hebben wel echt het calcium uit het melkpoeder nodig. We geven ze dan al tarwe, maïs, veldbonen, en zout. Er moet dan nog melkpoeder, en eigenlijk ook vismeel bij. Of was dat laatste nou voor volwassen kippen Dat moet ik nog weer even opzoeken Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 Heb hem net beantwoord. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Geplaatst: 16 maart 2013 Mocht er nog iemand wat ganzen-eieren willen proberen? Echt enorme ganzeneieren Ze wegen zo'n 175 gram per stuk. Ze worden alleen wel gelegd in een nest van modder en stro, ergens in het veld van de aardperen. Dus ze zijn niet mooi wit aan de buitenkant. Ze smaken er niet minder om hoor En is er iemand die van de potjes roerbaksaus van tv kok Lonny houdt? 'Daging Rujak Suas' 'Samasaya'. Pittige zooi! Al noemt Lonny het zelf 'Kruidig'. Pfff ik kan het niet eten hoor! De potjes (ik heb er nog 3) zijn houdbaar tot en met februari 2013, daarom mocht ik ze gratis meenemen bij de Jumbo hier (Vers is ook echt vers!-regels) Volgens mij kan je zo'n potje over een jaar nog open maken zonder dat er iets mee aan de hand is. (ik neem t.h.t.-data niet zo nauw) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
thea Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 De ganzen eieren uit blazen voor pasen?Met een injectienaald. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Erny Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 Als niemand anders belangstelling heeft wil ik je er wel vanaf helpen, heet is geen probleem hier, meestal gaat er zéker nog een pepertje bij. Roedjak kan mooi iets met die eieren samen doen... Ganze-eieren wil ik graag proberen... nog nooit gehad...
Jorieke123 Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Geplaatst: 16 maart 2013 Haha ik dacht wel dat jij zou reageren Erny. Top! Ik heb er dus 3, mocht er nog iemand willen dan kan dat. Anders zijn ze alle 3 voor Erny. Hoeveel eieren wil je? Ze gaan niet echt per dozijn, we hebben maar 2 dames die nu weer even aardig goed leggen. Maar ik raap dus maar 1 of 2 eieren per dag. De komende week zijn dat er denk ik 10 of 12. Gewone kippen-eieren kan ik ook leveren, en mocht iemand wat bevruchtte eitjes willen dan kan dat ook. (alles kan ) Ik kan alleen geen garantie geven op wat voor een ras er uit komt, alles loopt door elkaar. Het zijn in ieder geval sterke buitenkippen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Geplaatst: 16 maart 2013 Ik wil van de week nog wat pollen met kruiden opgraven, splitsen, en weer terugplanten. Misschien kan ik voor iemand een stukje afscheuren? O.a. Bergmunt, akkermunt, echte heemst, bijvoet. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten