Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb ook nog heel wat kleine potjes van Hak staan. Niet die allerkleinste, maar ook niet de grootste. Snappie? 300 ml inhoud denk ik? Zou ik na moeten meten.

Ik vind ze erg fijn voor jam (deksels hebben zo'n klik ding in het midden), maar ik heb er VEEL! Dus mocht iemand er wat willen?

Misschien heeft iemand nog een pak stofzuigerzakken liggen ofzo? Je weet wel, als je een nieuwe stofzuiger koopt maar nog wel wat zakken van het oude merk hebt liggen. Heel toevallig En dat dat dan heeeel toevallig zakken zijn die in onze Bosh Logo 1600W kunnen?

En kipkruiden van Silvo komen ook goed van pas! Mocht iemand nog iets zoeken om te ruilen... zeg maar

Geplaatst:

Ik heb helaas geen oerprei meer Piroska. Ik kan je er later dit jaar wel wat broedbolletjes van sturen? Wat ik over had (en niet meer in het strakke rijtje paste ) heb ik in potjes gedaan en die zijn nu 'verkocht'.

Sint Jansui heb ik nog wel voor je, ik zet het op de lijst. Krijg je daar gewoon wat extra van

Angela: Ja hoor, kan geregeld worden! Meer mensen die de speklappen graag met zwoerd hebben?

Geplaatst:

@ Erny, ik besef nu voor het eerst dat er ook lap en spek aan speklap zit. Je zet de mensen aan het denken.

@ Jorieke, graag de speklappen zonder zwoerd.

Geplaatst:

Hey Jorieke, zou ik mijn verlanglijstje bij jou nog wat mogen uitbreiden?

- Egyptische ui

- Welsh onion planten

- ananassalie

- aloë vera uitlopers

- oerprei

Geplaatst:

@Jorieke, de stofzuigerzakken heb ik niet liggen maar ik zal zorgen dat ze bij jou komen te liggen in ruil voor vlees, oké? Het is toch Bosch logo?

Geplaatst:

Ik noteer het voor iedereen!

@Conny: Nee, we gaan niet uitbenen op die zondag, dat is net even wat te druk vrees ik. Ik hoop al dat we het überhaupt op tijd afkrijgen Ik zal foto's maken!

@Eva: Oerprei heb ik niet meer voor je, maar ik kan je later dit jaar broedbolletjes sturen. De rest heb ik voor je genoteerd!

@Huub: Tof Het is de Bosh Logo 1600W een vrij kleine stofzuiger. Ik heb altijd de donker-oranje pakken van de AH, daar staat op: Type Bosch/Siemens D/E/F/G/H. Geen idee of die zelfde info op andere merken/verpakkingen staan?

Geplaatst:

Oh, voor ons kuikenvoer hebben we ook melkpoeder nodig. Maar dan geen creamer, want dat is blijkbaar niet gemaakt van melk Ik neem aan dat het verder niet uitmaakt of dat nou mager, of niet-mager is. Of dat dat spul voor baby's ook goed is. Ik neem aan van wel. Misschien dat iemand hier...?

Geplaatst:

Toen wij kuikens hadden ging ik leg meel in de koffiemolen zeer fijn malen.Volgens mij kan je dat ook met je graan doen en dan een gekookt eitje erdoor.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Mocht er nog iemand wat ganzen-eieren willen proberen? Echt enorme ganzeneieren Ze wegen zo'n 175 gram per stuk. Ze worden alleen wel gelegd in een nest van modder en stro, ergens in het veld van de aardperen. Dus ze zijn niet mooi wit aan de buitenkant. Ze smaken er niet minder om hoor

En is er iemand die van de potjes roerbaksaus van tv kok Lonny houdt? 'Daging Rujak Suas' 'Samasaya'. Pittige zooi! Al noemt Lonny het zelf 'Kruidig'. Pfff ik kan het niet eten hoor!

De potjes (ik heb er nog 3) zijn houdbaar tot en met februari 2013, daarom mocht ik ze gratis meenemen bij de Jumbo hier (Vers is ook echt vers!-regels)

Volgens mij kan je zo'n potje over een jaar nog open maken zonder dat er iets mee aan de hand is. (ik neem t.h.t.-data niet zo nauw)

Geplaatst:

Als niemand anders belangstelling heeft wil ik je er wel vanaf helpen, heet is geen probleem hier, meestal gaat er zéker nog een pepertje bij.

Roedjak kan mooi iets met die eieren samen doen...

Ganze-eieren wil ik graag proberen... nog nooit gehad...

Geplaatst:

Haha ik dacht wel dat jij zou reageren Erny. Top! Ik heb er dus 3, mocht er nog iemand willen dan kan dat. Anders zijn ze alle 3 voor Erny.

Hoeveel eieren wil je? Ze gaan niet echt per dozijn, we hebben maar 2 dames die nu weer even aardig goed leggen. Maar ik raap dus maar 1 of 2 eieren per dag. De komende week zijn dat er denk ik 10 of 12.

Gewone kippen-eieren kan ik ook leveren, en mocht iemand wat bevruchtte eitjes willen dan kan dat ook. (alles kan ) Ik kan alleen geen garantie geven op wat voor een ras er uit komt, alles loopt door elkaar. Het zijn in ieder geval sterke buitenkippen.

• Nieuwe aanmaken...