Geplaatst: 31 december 201213 j Hallo, We hebben de final count down van die rare Maya's overleefd, maar hoe overleven we Oud en Nieuw 2012/2013? Natuurlijk het liefst met alle ledematen er nog aan; nee, niet bungelen Als eerste oliebollen, veel, heel veel.. En dan deze zelfgebakken Appelbeignets, terwijl ik deze foto maakte waren ze nog warm Hoe gaat dat bij jullie? iig een goede jaarwiseling en een heel gezond 2013!!! gr Anton In een groen, groen, knollen, knollenland...
Geplaatst: 31 december 201213 j Auteur Wacht, voordat je het gaat vragen, deze beignets zijn héél groot, zo'n 12 cm doorsnede, zie je niet aan de foto af... In een groen, groen, knollen, knollenland...
Geplaatst: 31 december 201213 j geen olie bollen. het woord alleen al,,,,, olie,,,,,,,,maar wel een grote schaal flappen. alleen jammer dat die na een uurtje alweer op waren. snik, nogmaals de hele santekraam te voorschijn, had net de keuken weer spik en span, maar ja, geen oud jaar zonder flappen. wens jullie een genoeglijke avond,,,,en een goed begin
Geplaatst: 31 december 201213 j Allemaal een fijne avond en alvast een heel gelukkig, gezond, zonnig en groeizaam 2013
Geplaatst: 31 december 201213 j hier geen bollen en flappen maar appelstrudel met vanille saus.Tot in het nieuwe JAAR dat die langer mag zijn deze was kort(2012). Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 31 december 201213 j Wij gaan genieten van een heleboel lekkers bij schoonpaps en mams, iedereen een hele fijne jaarwisseling toegewenst! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 31 december 201213 j Nog maar een keer gourmetten Ik wou eigenlijk wel olliebollen bakken maar die kunnen er na het gourmetten toch niet meer bij dus toch maar niet. Iedereen een gezond, gelukkig en produktief nieuwjaar!
Geplaatst: 31 december 201213 j Ik wens iedereen een Gelukkig en Gezond 2013 Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 31 december 201213 j Iedereen een fijne jaarwisseling en alvast een gelukkig 2013. Theo Theo
Geplaatst: 31 december 201213 j Ook vanuit Veldhoven een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2013!! Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Geplaatst: 31 december 201213 j Iedereen een heel fijne jaarwisseling en een heel gezond,liefdevol, gelukkig en groen 2013
Geplaatst: 31 december 201213 j Iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond 2013 toegewenst . Antoinette
Geplaatst: 1 januari 201313 j Voor iedereen de allerbeste wensen en een heel vruchtbaar nieuwjaar gewenst! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 1 januari 201313 j Iedereen een gelukkig en fijn en voorspoedig 2013 gewenst! Ik liet mn glas champagne kapot vallen perongeluk... scherven brengen geluk? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 1 januari 201313 j voor iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en in het bijzonder ook een heel vruchtbaar tuinseizoen!
Geplaatst: 1 januari 201313 j Die appelbeignets van Antoine zien er geweldit uit!!! Wij hebben lekkere oliebollen gehaald bij een kraampje. Vuurwerk doen wij niet aan. Ik wens iedereen een rijke groene oogst toe en ook dat we elkaar mogen inspireren om dat te bereiken.
Geplaatst: 1 januari 201313 j Ik wens iedereen een super goed gezond, gelukkig maar vooral een jaar waarin veel valt te oogsten toe ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 1 januari 201313 j Voor iedereen een heel goed en vooral gezond 2013 toe gewenst! Hier zoals altijd een berg oliebollen en appelflappen gebakken. Voor degene die gruwt van wege het woord olie in olie- bol....ik bak al zo lang oliebollen en appelflappen......oliebollen nemen echt weinig vet op in vegelijking met appelflappen, die nemen echt twee keer zoveel vet op als een oliebol!
Geplaatst: 1 januari 201313 j Auteur happy new year!!! nogmaals!!! In een groen, groen, knollen, knollenland...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.