Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Haha Thea, als ík mee mag liften horen jouw spullies er ook bij...

Maar Huub, dat zou te gek zijn! Definitief... weet ik nog niet... heb het gisteren pas gehoord...

Maar we kunnen het natuurlijk zowiezo afspreken. En dan kan Gemma gewoon kijken hoe het ervoor staat en is er ook geen extra druk voor haar.

Dus wat mij betreft: Deal!

Geplaatst:

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Doen we!

Is het mogelijk de mee te nemen spullen van Thea bij Erny neer te zetten in Groningen, zodat we dan niet naar Kommerzijl hoeven?

En voor Assen geldt hetzelfde. Als we daar de spullen van Sandra op hetzelfde adres oppikken als waar RvO ook instapt? Het opzoeken van verschillende adressen is tijdrovend, en we moeten nog een heel end!

Misschien kunnen jullie dat dan onderling regelen?

Geplaatst:

Doen we!

Geplaatst:
... Misschien kunnen jullie dat dan onderling regelen?
Ik doe wel een pb aan Sandra.
Geplaatst:

Of heeft er iemand tomtom? We kunnen dan wel bij alle 4 adressen langsgaan. Misschien is het lastig om te slepen met de spullen, dan halen we ze maar op.

Geplaatst:

Niet nodig breng het even naar Erny.

scheeld weer 1 uur rijden.Heen en weer

Geplaatst:

@Thea, doen we, spreken we wel iets over af.

Huub: hoe groot is de auto?

Geplaatst:

Voor wat jullie van plan zijn is de auto te KLEIN!

Het is een Opel Astra van 1996 hatchback, dus GEEN bestel!

Ik heb wel een redelijke kofferruimte, maar plantjes kun je moeilijk stapelen.

Simpel gezegd: ik heb zelf ook wat mee te nemen, in Assen wordt er ook wat ingeladen, dus we verdelen de ruimte en wat niet mee kan kan niet mee!

Geplaatst:
Ik heb wel een redelijke kofferruimte, maar plantjes kun je moeilijk stapelen.

Dat ligt er aan hoe je ze inpakt. Als je de potjes in een kartonnen doos met deksel zet kun je een heel eind stapelen.

Verder geen zorgen; als het niet in de auto past ga ik gewoon met OV+vouwfiets. Ook als pas zondagochtend blijkt dat het niet past kan ik dat alsnog doen. Samen reizen lijkt me gezellig, maar is voor mij niet noodzakelijk.

Geplaatst:

Kale wortels in plastix zakjes en goed bij elkaar stoppen in een doosjes moet gelukken ,hoor.

Zal zo klein mogelijke pakketje maken.En die op de NOORDELIJKE moestuin middag komt----- kan dan---- ruilen.Zodra Zelhem is geweest dan maak ik mijn ruilplanten bekend

Geplaatst:

Haha, nemen we RoV's ruilgoed wel mee maar hemzelf niet...

Nee, geintje... Zoveel mogelijk in zakjes, heenweg zal wel meevallen. En op de terugweg gewoon kijken hoeveel we er in kunnen stouwen...

Het enige kwetsbare dat ik op de heenweg heb zijn de peperplantjes voor Jet en die zijn nog heeeel erg klein.

Geplaatst:
  • Auteur

jajaja voorzichtig ermee dan...met die kleintjes

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Als het niet in de kofferbak kan houden jullie het toch gewoon op schoot kan het ook niet omvallen.

Geplaatst:
Haha, nemen we RoV's ruilgoed wel mee maar hemzelf niet... ... ...

Sta je er wel bij stil dat dat tegen je gebruikt kan worden?

Op de terugweg bijvoorbeeld?

Sta je daar in Zelhem, met je handel, en wij maar lachen onderweg, RvO en ik, haha

Geplaatst:
Geplaatst:

Wij komen, mijn man en ik.. met een busje uit Amsterdam. Is er iemand die meewil of die wij op moeten pikken ergens op de route? We hebben veel ruimte voor zooi achterin (bus dus) laat het maar weten via PB.. er passen 3 mensen nog bij maar onze bus is wel een troepje

Geplaatst:
Haha, nemen we RoV's ruilgoed wel mee maar hemzelf niet... ......
Ik zie het helemaal voor me. Ruud en Erny in een auto, helemaal klem tussen de potjes, dozen en nog veel meer; ik relaxed in de trein met koffie en krant Het is nog even afwachten hoeveel kubieke meter Sandra en Thea komen brengen

We zullen zien hoe het loopt. Het komt wel goed

aangepast door Gast

Geplaatst:
Geplaatst:
  • Auteur

goed uitgekozen Jorieke..(die dag ))

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Als ze mijn ruilhandel zien kom ik geen trein in.

Op deze afstand is het erg onprettig treinreizen, veel () overstappen en wachten op tochtige stations. Totale reistijd 4.08 uur, en dat ook weer terug! En ik reis al niet graag per OV.

Geplaatst:

Helaas, kan niet komen, dus ook niemand mee nemen. Maar dat was ook nog niet nodig geloof ik, dus dat scheelt weer! Veel plezier in ieder geval.