Geplaatst: 3 januari 201313 j Geachte lezers! Voor een aardappelveredelingsbedrijf in het noorden houd ik mij bezig met het onderzoeken van de markt voor een nieuw ras. Dit ras heeft een paarse vleeskleur met een witte rand, een terugkerend patroon. Binnenkort is dit een aangemeld ras op de rassenlijst. Dit onderzoek vereist een hoop respondenten waarmee ik wil vragen of deze korte pagina door jullie ingevuld kan worden, terwijl de paarse aardappel, en zijn verwerkingen te zien is: http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=72653&lang=nl Bovenstaand adres is de link voor de pagina. Het kost nog geen 2 min. en is volledig anoniem!Met vriendelijke groet,M. Gnodde
Geplaatst: 3 januari 201313 j Ingevuld! Leuk product, ookal denk ik dat hij vooral aantrekkelijk is voor de horeca (omdat het er culinair uit kan zien).Maar je hebt het alleen over het uiterlijk: De smaak zal ook nog altijd belangrijk blijven he! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 3 januari 201313 j Ook klaar. Mooi aardappeltje!Enne... is ie dan ook een beetje resistent tegen de gevreesde ziektes?
Geplaatst: 3 januari 201313 j Ik moet zeggen dat ik het er allemaal maar onsmakelijk uit vind zien... Maar wel interessant dat het geteeld kan worden Voor mij past hij meer in de categorie sier pompoen & sierkool To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 3 januari 201313 j Done.....zal wel wennen zijn als dat op je bord ligt denk ik ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 3 januari 201313 j Dit is aan mij niet besteed.Het lijkt wel of ie rot is. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 3 januari 201313 j did it! is er (smaak-teelt-opbrengst) verschil met de truffelaardappel? kun je de resultaten van je onderzoek hier ook ergens plaatsen?
Geplaatst: 3 januari 201313 j De aardappel vind ik er onaantrekkelijk uitzien, ik vind de kleur niet passen, het ziet er giftig uit.
Geplaatst: 3 januari 201313 j Vooral die gekookte Lijkt ook wel wat op een van de aardappelrassen waarmee ze testen op zilte gronden?
Geplaatst: 3 januari 201313 j Sorry, maar welke manier dan ook, ik vind hem er niet lekker uit zien. Doe mij dan maar de Vitelotte noir. “Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.