Ga naar inhoud

Moestuin gerelateerde docu's / filmpjes / Tv-uitzendingen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gwen als je terug bladert dan vindt je de links van Salamandertje, die heeft alle afleveringen van The Big Allotment Challenge op Youtube gezet. Vanavond om 21.00 uur is trouwens de finale op BBC2. Toevallig zag ik het want ik verwachtte dat het gewoon dinsdag zou komen.

Geplaatst:

Tja Salamandertje zal hem heus nog wel plaatsen, nog even geduld dus. Hopelijk heeft hij er erg in dat de finale nu al uitgezonden wordt i.p.v. op dinsdag. Gelukkig heb ik wel BBC

Geplaatst:

Wilde keuken, Wouter Klootwijk, erg leuk over frietaardappelen.......in China!

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Bedankt voor het downloaden Salamandertje! Ik heb enkele afleveringen van de Chelsea flower show gemist, omdat mijn decoder bleef meldingen geven dat er een conflict was omwille van tijds-overlapping. Nu kan ik ze toch nog zien

• 1 maand later ...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:
Het lijkt net of geen enkele het doet

O dat is gek! Ik kon gister wel een paar bekijken via die site. Ook niet allemaal, omdat je ze daar beperkt af kan kijken. Maar op youtube vind je de filmpjes ook wel als je op Beechgrove Garden zoekt.

Ik zie nu als ik op de link klik, dat er sinds gister minder te bekijken zijn...

Maar via youtube doen ze het wel!

https://www.youtube.com/results?search_query=beechgrove+garden+2014

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst:

Televisie

Vanavond om 2100 uur op NPO 2 in tegenlicht:

Ecologisch tuinieren in de woestijn: 'Groen Goud'.

Citaat uit de online tv gids:

Ruim een jaar geleden lieten de makers van Tegenlicht in de uitzending "Groen Goud" zien dat het vergroenen van woestijnen heel goed mogelijk is. Zij volgden de Amerikaans-Chinese cameraman/geoloog John D. Liu. Hij raakte ooit in de ban van woestijnrestauratie toen hij verzocht werd om de vergroening van het Löss plateau in China te filmen. Hij filmde de transformatie van het 35.000 km 2 onherbergzame droge berggebied tot een weelderige vallei met groene hellingen. De vergroening zorgde niet alleen voor ecologisch herstel maar ook voor economische bloei van de regio. Sindsdien reist John D. Liu de wereld over om ook andere landen over te halen om dit voorbeeld te volgen.

(off topic: ik kan de tv laten staan op 2 nadat ik Bram Vermeulen reist door Afrika vanaf 2015 uur gevolgd heb. Ik mag graag geboeid luisteren en kijken naar deze verslaggever, verteller, vind hem de beste en dat is vooral om zijn Nederlands.)

Geplaatst:

Bedankt voor de tip Huub, was een coole doc. Heb voorafgaand ff deel 1 uit 2013 gekeken, die staat ook nog online bij programma gemist.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Hoopgevend nietwaar?

Bedankt voor de tip Huub, was een coole doc. Heb voorafgaand ff deel 1 uit 2013 gekeken, die staat ook nog online bij programma gemist.
Had ik ook gezien en opgenomen. Ditmaal (misschien toen ook?) leek het me wel wat om medemoestuiniers te tippen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...