Geplaatst: 21 januari 201313 j Hallo allen,Ik vraag me af ,zijn er actieve leden in flevoland?Zo het lijkt maar weinig?Dus , laat je horen
Geplaatst: 22 januari 201313 j Hmmm, het schiet niet echt op. Gemiddeld genomen zou het 1/12 deel hier Flevolander kunnen zijn.
Geplaatst: 23 januari 201313 j ik kom uit lelystad maar over 1 maand ga ik waarschijnlijk verhuizen naar noordwijk aan zee
Geplaatst: 26 januari 201313 j Net nieuw hier en woon in Almere (buitengebied)de luxe van genoeg grond en heerlijk boomgaard!
Geplaatst: 26 januari 201313 j ik woon in lelystad, al vanaf 1981 en met veel plezier, eigenlijk ben ik een fries om utens, geboren in leeuwarden bij mijn beppe, daarna weer naar boord waar mijn ouders op voeren, thuishaven rotterdam.op schippersinternaat in amsterdam [met biologische moestuin gerund door 'n nonnetje met blauwgeruit schort]1968 weer aan de wal[mijn vader overleed, dus schipperskind af]1976 op eigen houtje verhuisd naar arnhem, daar getrouwd en 2 dochters gekregen en toen naar lelystad toe!en kwam er pas later achter dat wij dus de stenen voor lelystad/flevoland gebracht hadden.....dus flevoland.......... en nu moestuineer ik op mijn jol in mijn seniorenhuisje voor de lol!ben eigelijk nog op zoek naar iemand waar ik van de zomer wat groente en aardappels kan kopen en ben nog op zoek naar een geruit schort! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 26 januari 201313 j Ik heb ook in Lelystad gewoond vroeger. Jij schrijft dat je tuiniert op je jol. Hoe bedoel je dat? Woon je in de wijk "Jol"? In Lelystad-noord is een biologische boerderij waar je groente en aardappels kan kopen. Ik ben daar vroeger vaak geweest Ze waren toen op dinsdag en zaterdag geopend voor de verkoop.
Geplaatst: 26 januari 201313 j Hoi Greetje,Staat hier dat schort wat je zoekt bij ???http://www.koopkeus.nl/schorten.htm?marks=Elias%20KeukenhanddoekenGroetjes Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 27 januari 201313 j @kamilla, ik woon idd in de wijk de jol, jaren geleden had je hier ook volkstuintjes, maar als schipperskind met veel fantasie woon ik gewoon op mijn jol wat die groente en aard. betreft zoek ik een moestuinder want ik ben maar alleen en d8 als je dan groente van hem/haar koopt kan die er weer zaad van kopenen conny dat blauwgeruite schort was een grapje op het nonnetje van het internaat...ik heb wel vorig jaar november voor mijn zusje die 55 werd een mooi blauwgeruit schort genaaid en 2 pannelappen erbij, een stuk goedkoper dan die jij liet zienhad heel vroeger op school een jurkje met naailes gemaakt voor haar met zo'n 3dlge zak met poes en het is nog steeds een kattekop Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 27 januari 201313 j Had ik het toch goed Greetje.Ik vond het al zo raar een Jol met een gemestelde schuur of muur erop.Maar leuk dat je nog zoveel fantasie heb.Een leuk schort is het geworden, gebruikt ze het ook ??? Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 24 maart 201411 j Inmiddels kan de teller wat omhoog Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 25 maart 201411 j Voor de helft in Flevoland Doordeweeks studeren in Dronten en s'weekends thuis in de Achterhoek alwaar ook de meeste tuinierwerkzaamheden plaatsvinden
Geplaatst: 19 februari 201511 j ik kom van oorsprong uit Flevoland (de Noordoostpolder ) maar woon nu in Salland
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.