Geplaatst: 4 februari 201312 j Hallo allemaal,Ik ben Ilse (aka Illes), 32 jaar oud, getrouwd en moeder van Jelle (2) en Sietske (6).Ik begin dit seizoen voor het eerst met een volkstuin. Ik ben lid van de volkstuinvereniging in Oegstgeest en zie dit als een groot spannend experiment. Ik heb een tuin tot mijn beschikking van 150m2. Er staat al een klein schuurtje en (als ik het me goed herinner) 2 fruitbomen (geen idee wat voor) op. Ik wil de tuin gaan onderverdelen in 4 stukken; speelruimte voor de kinderen, bloementuin, groentetuin, fruitkwekerij.Aangezien ik nauwelijks ervaring heb met het kweken van groenten en fruit hoop ik op dit forum waardevolle tips en trics te kunnen krijgen. En als ik zelf wat bedrevener ben wil ik natuurlijk ook weer mijn ervaringen delen.Groetjes Ilse
Geplaatst: 5 februari 201312 j Welkom! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 6 februari 201312 j Heel veel tuinplezier! Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.