Marieke Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Ronron, hoe heb je die takken aan elkaar gemaakt? Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Helly Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Ziet er zeer handig uit Jorieke. Vakwerkje Quote Good things come in small packages
bettyboop49 Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Planten zien er ook goed uit Jorieke .........ik ga dit volgen ben echt benieuwd zo leuk!!! Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
dennislp Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Mooi! De tent voor de moestuin-forum-dag staat er dus al? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Olive Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Ben heel erg benieuwd hoe beide bouwsels er over een tijdje uitzien. Lijkt me echt mooi! Quote If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
hansm Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Ja mooie planten je hebt je best gedaan op de pompoenen, het lijkt me ook tof worden.(de 2 naaktzadige planten doen het overigens prima geen terugslag of wat ook gingen gelijk goed aan de groei) Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Ik ben ook wel erg trots op de planten. Vooral de courgettes. Ik heb ze nog nooit zo mooi gehad (vaak ging het zaaien al niet goed, binnen). Ze zijn gezaaid in potjes in de kas, en 1 keer verplant naar een grote pot. Er bloeien er nu al een paar Ik zal elke maand (ofzo) foto's maken, dan zie de je planten steeds verder de tunnel op klimmen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bettyboop49 Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Ja mooie planten je hebt je best gedaan op de pompoenen, het lijkt me ook tof worden.(de 2 naaktzadige planten doen het overigens prima geen terugslag of wat ook gingen gelijk goed aan de groei) 2 naaktzadige planten Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
jasmin Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Ja mooie planten je hebt je best gedaan op de pompoenen, het lijkt me ook tof worden.(de 2 naaktzadige planten doen het overigens prima geen terugslag of wat ook gingen gelijk goed aan de groei) 2 naaktzadige planten Ha, ha... die doen het hier ook goed... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
bettyboop49 Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Ja mooie planten je hebt je best gedaan op de pompoenen, het lijkt me ook tof worden.(de 2 naaktzadige planten doen het overigens prima geen terugslag of wat ook gingen gelijk goed aan de groei) 2 naaktzadige planten Ha, ha... die doen het hier ook goed... Maar wat is dat dan ........ik heb geen idee Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Jorieke123 Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Pompoenen waarvan de pitjes (zaden) naakt zijn. Dus geen hard schilletje hebben. Je hoeft ze niet te pellen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Ja deze twee naaktzadige heeft Jorieke weekje of 2 gelden naar me gestuurd en we waren beide benieuwd of het versturen van toch wel kwetsbare jonge planten/zaaisels ging lukken, nu dat dging prima.Naaktzadige pompoen wordt gekweekt voor hun zaden ipv vruchtvlees, deze zaden missen harde buitenkant dus je kan deze bv zo roosteren en door een salade strooien zonder eerst elk zaadje te pellen. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Pompoenpittenbrood Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bettyboop49 Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Ja deze twee naaktzadige heeft Jorieke weekje of 2 gelden naar me gestuurd en we waren beide benieuwd of het versturen van toch wel kwetsbare jonge planten/zaaisels ging lukken, nu dat dging prima.Naaktzadige pompoen wordt gekweekt voor hun zaden ipv vruchtvlees, deze zaden missen harde buitenkant dus je kan deze bv zo roosteren en door een salade strooien zonder eerst elk zaadje te pellen. Oke dat wist ik niet dat is erg makkelijk en lekker.......heb je dat ook met zonnebloempitten? Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Jorieke123 Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 ik heb ze nog niet gevonden! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Zover ik weet heb je dat niet bij zonnebloem, ik ken het eigenlijk alleen van deze pompoen.Ik weet ook niet of de term naaktzadig wel officieel oke is het is meer een soort bijnaam dat je weet welke pompoen bedoeld wordt dan een officiele naam. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 12 mei 2011 Geplaatst: 12 mei 2011 Ik heb nog een pompoensoort, volgens mij de 'baby bear' die heeft ook naakte zaden. Althans... dat staat op de verpakking. De zaadjes in het zakje zijn wel stug. We zullen zien Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Pauline Perenboom Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Het is al een oud topic maar toch nog een vraag. Ik ben op zoek naar een manier, en vooral ook foto's, om dit jaar mijn mini pompoenen te laten klimmen. Nu zag ik jouw tunnel, Jorieke123, heb je dat betongaas gewoon diep in de grond gestoken? En hoe liep het af, is het goed bevallen? Ik heb nu zaailingen van babyboo, jack be little, sweet dumpling, crown sierkalebas, uchi en alladin staan. Hoe zou ik die eens mooi de lucht in kunnen krijgen? Quote weblog: http://paulineperenboom.blogspot.com
Arnoud Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Hallo Pauline,betongaas kan natuurlijk zeer goed,maar waarom ga je niet naar een aannemer/bouwbedrijf,en vraag je of ze nog een oud bouwhek hebben?Hier kun je vaak goedkoop aankomen,en ze zijn ook nog eens gegalvaniseerd. De afmetingen zijn 350 cm lang en 200 cm hoog. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.