RvO Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Ik heb ondertussen een hele rij hazelaars gevonden. Helaas was het me al te donker om zaailingen te zoeken of takken te snoeien. Maar ik kom er van de week nog wel een keer in de buurt; nog even geduld graag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Posted February 25, 2013 Author Share Posted February 25, 2013 Okeee hartstikke goed neem je tijd heeft geen haast is al mooi dat je weet waar ze staan. Quote De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
meriams moestuintje Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 nou heb me ziek gelachen, gisteren naar de boerderij geweest, was zooooo koud....ik heb altijd meteen bevroren vingers, maar toch met alle macht aan een lange steel getrokken, er was geen beweging in te krijgen!Ik zag geen zaailingen, meestal in het seizoen als het groen is, zie je er heel veel, zal ik ze er dan uithalen? Of is het dan niet gunstig?Ik zal blij zijn als het lente wordt, brrrr heb het gehad met de winter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted August 12, 2020 Share Posted August 12, 2020 Ik ben op zoek voor mijn schoonvader 87 jaar naar een rode hazelaar . die zou hij nog heel graag willen hebben. kan eventueel ruilen tegen een mooie banen boom . gr charlie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 12, 2020 Share Posted August 12, 2020 Je moet het ras Rode Zellernoot hebben. Koop er een....dat geeft je een jaar of 2 voorsprong. Bij allerlei kwekers als de Batterijen vast zo te verkrijgen. Geeft ook goede noten. Stekken van hazelaar gaat niet zo makkelijk. Soms geeft ze opschot, dat je kunt uitsteken, maar vermeerderen gaat meestal via afleggers...nu maken is pas eind volgend jaar een bewortelde plant zo een beetje. Marcotteren kan ook, maar dat duurt nog langer voor je echt een redelijke plant hebt. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts