bonnie f Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Welkom RvO.Voor mij heet je Reden van Opname.Sorry, beroepsdeformatie...Gelukkig heb ik een leuke baan. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
RvO Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Welkom RvO.Voor mij heet je Reden van Opname..... Zal wel het moestuinvirus zijn.Ik werk zelf in de IT, daar heeft de term "gebruiker" ook een andere betekenis dan in de gezondheidszorg.... Quote
Frank Houweling Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Hahaha! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
bonnie f Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Welkom RvO.Voor mij heet je Reden van Opname..... Zal wel het moestuinvirus zijn.Ik werk zelf in de IT, daar heeft de term "gebruiker" ook een andere betekenis dan in de gezondheidszorg....LOL, kan een hoop verwarring van komen. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Nicolette Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Ruimte voor overloed Leuk tuintje, lijkt me heerlijk om dat zo bij mijn huis te hebben. Helaas is mijn achtertuintje er niet geschikt voor.Ik zaai de capucijners voor in de roottrainers in de koude bak thuis voor het huis. Puur omdat als ik ze gewoon zaai op de tuin ze opgegeten worden door de woelmuisjes. Dit jaar dacht ik ook spinazie gezaait te hebben. Maar de veldmuisjes wisten de zaadjes te vinden. Nu maar weer gezaait in trays met gaas erover om de kleine slimmerikken voor te zijn. Quote
RvO Geplaatst: 9 maart 2012 Auteur Geplaatst: 9 maart 2012 Hallo allemaal, Een weekje ben ik niet hier geweest wegens "druk, druk druk" en veel onderweg en daardoor weinig internet. Nu staan er 204 ongelezen berichtjes, nog een rij ongelezen/onbeantwoorde pb-tjes en er staan nog wat afspraken over zaadjes ruilen . Dit weekend heb ik dus wat de doen, ...... Groet, RvO Quote
Bit Geplaatst: 9 maart 2012 Geplaatst: 9 maart 2012 heb je de tomaten inmiddels wel gezaaid al ? Quote
RvO Geplaatst: 9 maart 2012 Auteur Geplaatst: 9 maart 2012 heb je de tomaten inmiddels wel gezaaid al ?Ja. De helft ongeveer. Ze zijn nog niet op. Dat had ik ook nog niet verwacht. Omdat ik veel weg was, heeft de CV vaak laag gestaan. De andere helft gaat eind deze maand de grond in. Ik had het idee dat ik wat aan de vroege kant was, zo spreid ik het risico een beetje . Groet, RvO Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 9 maart 2012 Geplaatst: 9 maart 2012 Echt gaan de tomaten eind deze maand al de grond in? weet niet of ik dat durf om ze al buiten te zetten! maar welkom terug. Quote
RvO Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Geplaatst: 10 maart 2012 Echt gaan de tomaten eind deze maand al de grond in? weet niet of ik dat durf om ze al buiten te zetten! ....Sorry, de formulering is wat ongelukkig. Ik bedoelde: De zaadjes zaai ik eind deze maand binnen. Met buiten uitplanten wacht ik in principe tot na ijsheiligen. Misschien in de koude bak iets eerder? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.