Rozen Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Hoi, Ik ben opzoek naar biologische zaden van: - Water meloen sugar baby- Witte druiven- Mini kiwi Waar vind ik die? Bolster en Welkoop/Boerenbond hebben ze niet. Bedankt. Gr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liesje Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Er zijn diverse online zaadwinkels waar je biologische zaadjes kunt bestellen. Ik bestel de mijnes bij Vreekens (alhoewel de meningen over Vreekens op dit forum verdeeld zijn) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rozen Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Bedankt, maar die hebben het ook niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Zomaar wat suggesties:Heb je http://www.devrolijkenoot.nl/ al geprobeerd?Op de linkpagina kun je nog meer zaadhandelaren en boomkwekers vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Dat zijn ook niet de meest gangbare planten die je zoekt. Bij de Bolster zijn de watermeloenzaden juist uitverkocht, de andere hebben ze niet. Is het misschien een idee om een goed rijp fruit te kopen en daaruit zelf zaad te winnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Aanvullinkje: druif en kiwi kun je volgens mij sowieso niet als zaad kopen, daarvoor moet je toch echt bij een boomkweker zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rozen Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Zomaar wat suggesties:Heb je http://www.devrolijkenoot.nl/ al geprobeerd?Op de linkpagina kun je nog meer zaadhandelaren en boomkwekers vinden. Bedankt. Heb helaas nog niets kunnen vinden. Ze hebben idd wel de planten, maar dan ben ik gemiddeld 10 euro per plant kwijt en dat haal ik er in een jaar waarschijnlijk never nooit uit.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Maar in meedere jaren toch wel?Zo'n boom/struik gaat toch langer dan een jaar mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rozen Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Ik dacht dat druiven maar 1 jaar mee gingen? Edit:O nee, ze gingen langer mee Dan ga ik die ook doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Mini kiwi's ook... Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rozen Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Ik heb ze gemaild, bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Voorbeeld Nu jij nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 geinig: je kunt er ook bomen huren... doe mij maar wat appel en perenbomen alleen voor de maand september Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rozen Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Voorbeeld Nu jij nog Wat een ding!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts