Geplaatst: 8 december 20205 j https://nos.nl/video/2359791-drones-verdelgen-motten-in-westlandse-kassen.html D'r woonden twee motten, in mijn ouwe kas...
Geplaatst: 13 maart 20215 j He RobO dat is echt rot ! Relax lekker vandaag. Hopelijk is het morgen over sterkte hoor !
Geplaatst: 14 augustus 20214 j waarom weggooien die slakken zo kan het ook 😀 GOOR! Reuze slakken op je gezicht om te verjongen! - Patty & Gordon op zoek naar eeuwige jeugd | Facebook | Facebook
Geplaatst: 17 augustus 20214 j @redzebra, wanneer dat spul net zo werkt als de link sla ik vriendelijk doch beslist af 😉
Geplaatst: 27 november 20214 j Huhuhuh. Ik zal deze ff doorzetten aan t team dat met de pakkettendrukte bezig is. Kunnen ze vast om lachen. Althans. Ik wel. Tnx!
Geplaatst: 9 november 20223 j Nou ja ik heb wel een beetje vals gespeeld. Er stond ROORORROO, dus ik heb de pakken een beetje verplaatst (onder toezicht van de camera's en een mevrouw achter me die bleef staan kijken) en toen de foto genomen. Het deed me wel direct denken aan iemand van het MTF, @rorror, vandaar de link naar dit topic.
Geplaatst: 9 november 20223 j Ik denk dat iemand blij was dat ie het pak met de X gevonden had 😆 Ik drink nooit chocomel, trouwens.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.